HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Tyúkketrec 2. rész

2010.01.18. 07:26 :: zoltanatya

A templomkórusban a csajok megint egymást tépik. Páran azon balhéznak, hogy a szemközti teremben az Anonim Alkoholisták molesztálják őket. Amikor megkérdeztem, hogy mégis konkrétan hogyan, akkor idegesen egymás szavába vágva dobálóztak a képtelenebbnél képtelenebb állításokkal. Ahhoz képest, hogy egyházi kórustagok, csoda, hogy az égbolt nem szakad le attól, amit ezek a nőszemélyek egymás fejéhez vágnak!

 – Bevonták a bárcádat? Ó, hogy képviselné Földi Ágnes anyád érdekeit! – és ezek még csak nem is ezek a legcifrábbak.  Csak úgy tudtam lehiggasztani őket, hogy megígértem, legközelebb mindenki négyszemközt elmondhatja a panaszát, csak most sietek. Ráadásul a kórusban előadott közös sipítozás alatt Tímea egy levelet csúsztatott a reverendámba.

 

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr951607410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.18. 08:48:07

Atyám, ha nagyon nem érsz rá, megoldom helyetted a kórustagokat.

Hepciás 2010.01.18. 09:09:34

"Ó, hogy képviselné Földi Ágnes anyád érdekeit!" LOL, a kórustagok aztán igazán nagymesterei a burkolt Q anyázásnak D.

@El Topo (Sgt. Elias):
El Topo a kórustag lenyugtató, problémamegoldó szakember D.

GAbica 2010.01.18. 09:24:12

"Tímea egy levelet csúsztatott a reverendámba"
Na ennek a levélnek kíváncsi vagyok a tartalmára...

@Hepciás: Minden feladatra van megfelelő szakember :D

ssolymarka 2010.01.18. 09:47:19

@Gabica [almighty]:
Nekem is gyanús ez a levél dolog. Timi nagyon nyomul, csak arra nem tudok rájönni, hogy a cégügyek, meg a pénz miatt, vagy Z. Atya fekvőtámaszokkal meg triatlon edzéssel kockásított hasának apropóján? D

GAbica 2010.01.18. 09:53:40

@ssolymarka: A hasra tudok gondolni, mint kiváltó indok :D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.18. 10:32:52

Zoltán atya, Zoltán atya, gyanús nekem ez a nagy nőellenesség. Meg ez az önfényezés, h mindenki csak magácskára feni a fogát ...

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.18. 10:37:54

@Hepciás:

Olyan gyakorlatom van nyugtatásban...

GAbica 2010.01.18. 10:42:43

@Hepciás: A folytatást már nem is kell írnom. Tökéletes befejezés :D

Hepciás 2010.01.18. 10:49:37

@Gloria Mundi:
Gondolod meleg az Atya? Hát ez érdekes új fejlemény. Szerintem simán tele van a hócipője az egymást fúró-faragó kórusos fúriákkal. Meg ha a "másik oldalon játszana" akkor miért indult be szájnyalogatós Dominika apácától? Vagy most buzult be?
D@El Topo (Sgt. Elias): jó szakma D

miamai 2010.01.18. 11:28:11

Jó ez a templomi kórus. Csak azt nem értem, hogy kik veszekednek. A kiművelt hangú ifjú altok és mezzok az idősebb magas frekvenciájú (rezes?) szopránokkal? És hol maradnak a tenorok és a basszisták? Atya, egy kis önvédelmi, kórusbővítési célzatú csapatépítő projekt???
A kórus repertoárjának bővítésére ma találtam egy remek alkalmat: (egyből Maga és a parókia jutott eszembe)
Vadkanok Nemzeti Dalárda (tényleg!!!!)
Bor-, katona-, vadász-, diák- és népdalok, régi egyházi és históriás énekek a magyar történelem viharos századaiból.
"Ez a világ mi vóna, ha egy kis bor nem vóna?"
bővebb info a www.parbeszed.com/main.php?folderID=1851&articleID=9226&ctag=articlelist&iid=1 alatt

Áldás, békesség...

miamai 2010.01.18. 11:44:20

Figyelmesebben elolvasva a posztot, rájöttem (tudom kicsit lassan), hogy a tenoristák és baszsisták a szemközti teremben üléseznek mint AA klubtagok, míg az asszonyok emitt azt állítják, hogy amazok amonnan, pedig dehogy, csak szeretnék... Hú, ez komlikált...

És mi is van abban a levélkében? Hasznosság vagy kellemesség?

Hepciás 2010.01.18. 11:47:05

@miamai:
huu. ezek a vadkanok szvsz elhoznák az acsarkodó kórista hölgyek közé a békességet. D Szerintem is fontos kis mozaik lehet az a levélke. Úg yérzem, hogy nekem kezd összeállni a kép. Persz enem mondom el, nehogy kiröhögjetek, ha mellényúlok és főleg nehogy kikotyogjam erre majd kiderül, hogy nyereményjátékr ais beküldhetem, értékes tárgyutalványt be nem bukok!D

miamai 2010.01.18. 12:11:04

@Hepciás: Ha másképp nem, de amíg őket hallgatják a kóristánék, addig is leszállnak az atyáról, ő meg egy kis szuszhoz jut - meg talán valami leszerelési ötlethez.
Cédula: és mi van, ha Timea a jólfésült ifjonc beépített embere? És akkor a hasznosság rögtön kényszerré fajulhat(na)
Ja ez nem AZ a blog?

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.18. 12:41:47

Nem arra utaltam, h meleg lenne. Egyszerűen csak olyasvalaki, aki azt hiszi, h minden nőnemű lény őt szemelte ki a nagy Ő-nek. Márpedig van a világon más pasi is ...
Domi nővérrel úgy van, mint minden ffi, mivel elérhetetlen(nek tartja), ő izgatja a fantáziáját. A könnyen megkapható csajszik meg nem.

Letícia nővér · http://leticianover.blog.hu/ 2010.01.18. 12:44:17

Üdv mindenkinek a szűzgarázsból. Nem akarok beleszólni, de Zoltán atya, testvérem az Úrban, valóban nem ártana kicsit több alázat. Ez a tyúkketrec megnevezés nem a keresztényi szeretet szellemében fogant az agyadban, azt hiszem.
És ki az a Domi nővér?

ssolymarka 2010.01.18. 13:00:26

@Gloria Mundi:
Lehet, hogy egy picit nárcisz Zoltán Atya, de napi 200 fekvőtámaszos kockahassal akad néhány pasi aki tőle is nagyobb arc. Ez jó meglátás. Titokban Domira hajt?
@Letícia nővér: Kedves Letícia Nővér. Domi Nővér egy kiválóan könyvelő apáca. Lehetséges, hogy magunknál is ő könyvel? És Zoltán Atya csábítónak tarja dús ajkait.

Letícia nővér · http://leticianover.blog.hu/ 2010.01.18. 13:39:56

@ssolymarka: Nálunk nem ő könyvel, bár lehet, h érdemes lenne megkérni rá, ha annyira kiváló :) A mi könyvelőnk egy csöppet sem csábító, morcos civil férfiú. És vastagon fog a ceruzája :(

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.18. 13:43:18

@ssolymarka: Ja, a 200 fekvőtámaszt bárki mondhatja magáról. Egyébként pedig nem attól jó pasi vki, mint már bátorkodtam kifejteni :P De miért akarja egy állítólag a cölibátust komolyan vevő pap ennyire bizonygatni, h ő mekkora pasi?

ssolymarka 2010.01.18. 13:54:37

@Gloria Mundi:
Hát, én erről itt nem olvastam. Pedig az öszes posztot elolvastam. Legfeljebb a sorok között na. Direkte sosem hencegett. Csak beindult a Domira, vagy ütötte a gengsztereket D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.18. 14:30:26

@ssolymarka: Ja, nem direkte, csak indirekte, de azt bőséggel :P Üti a gengszereket, beindul Domira, nyávog a kórus miatt, meg hasonlók. Ez nem elég?

ssolymarka 2010.01.18. 16:11:18

@Gloria Mundi:
Ja, ő olyan gyémántkemény modern macsó, mint Robert Downey Jr. az új Scherlock Holmes filmben. D.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 00:36:32

@Letícia nővér:

Kézcsók, kedves Letícia! Újnak tetszik lenni, ha nem csalódom. Segíthetünk valamiben? Vagy ez csak a tájékozódás napja?

(Nem mintha aggasztana az ivararányok alakulása, de elgondolkoztam, hogy vajon Zoltán atya kockás hasának belengetése okozza ezt a feminin nyomulást? És a hír szájról szájra jár?)

GAbica 2010.01.19. 08:10:00

@tiboru: én az első kommentelők egyike vagyok, úgyhogy bátran állíthatom, nem a kockás has vonzott ide. :P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 11:40:16

@Gabica [almighty]:

Oké, igaz.

Akkor csakis én lehettem. Mármint a vonzerő.

GAbica 2010.01.19. 12:56:02

@tiboru: Miért, mi/ki más? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 13:13:21

@Gabica [almighty]:

Jó válasz! És ami talán még fontosabb, abszolút őszintének tűnik!

GAbica 2010.01.19. 13:14:21

@tiboru: Hát hazudnék én a gyóntató Atyámnak?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:15:52

@Gabica [almighty]:

Ne is próbáld, mert a jó gyóntatók átlátnak a gyóntatófülke rácsán.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.20. 11:19:13

Túl sok itt a nő? Vagy csak a kommentelők közt?
Letícia nővér sztem csak benézett, h milyen lehet egy másik egyházi személy blogja, hátha tanul vmit :P De a kockás hasat sztem nem akarja eltanulni.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 11:47:05

@Letícia nővér:

Ami engem illet, a ceruzájáról NEM kérek képet.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.20. 12:03:57

@tiboru: Á, milyen sokára tűnt fel vkinek, h ez kétértelmű megyjegyzés volt :) Bár sztem Letícia nővér ártatlanul és csak 1 értelműnek szánva írta le ...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 12:17:00

@Gloria Mundi:

Azért - beleolvasva a blogjába - valami azt súgja, hogy nem olyan megszeppent-forma.
süti beállítások módosítása