HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Soha szörnyűbb másnap

2010.07.13. 07:15 :: zoltanatya

ZAK -LMR 8. poszt

 

– Ez meg mi a szent sza..(itt gyorsan elharapta a szó végét) jelentsen?! – ordította, mintegy őrjöngve a püspök lila fejjel. Ezzel a püspöklila színárnyalatnak egy eddig általam nem ismert értelmére is rávilágított.

 Főtisztelendő úr, nem értem, hogy miről beszél. – és ez tényleg így volt. Még mindig zúgott a fejem. Teljesen kiestek az emlékezetemből a Tónival elkövetett péntek esti budai kiruccanásunk részletei. Egy vidám kis estének indult, amilyenben még sohasem volt részem, az utóbbi időben meg még ahhoz hasonlóban sem. Rémlik, hogy iszogattunk. Nem szoktam hozzá, nagyon kiüthetett. Aztán, mintha már többen is lettünk volna, a vidámság fokozódott, aminek a vége részemről teljes filmszakadással járt. Hogyan jutottam vissza a remetelakba? Fogalmam sincs. Nem tudtam mire vélni, hogy a püspök szombat késő délután autót küldött értem. Tihamér testvér rosszalló fejcsóválások közepette nagy nehezen kivakart a szalmapriccsemből, rám löttyintett egy vödör hideg vizet, majd miután úgy ahogy magamhoz tértem, felöltöztem és már ültem is a kocsiba. A püspöki sofőr külön utasítására a borotválkozást kihagytam, mert mondta, hogy a püspök már nagyon vár.

        Erről, ni! – és egy internetes újság kinyomtatott cikkét tolta az orrom alá:

„Margit körúti luxusbordély előtt találtak a hullarészeg, korábban Budapestet megmentő Zombiölő kispapra, két tangabugyival a zsebében.”  

– Ráadásul egy tűzpiros Agent Provocateur és egy mályvaszinű Calzedonia tangát halásztak ki a zsebedből? Milyen helyekre vagy bejáratos, ebben a mai, zombi ostrom utáni szűkös világban ilyesmit csak interneten láttam?!

  Főtisztelendő úr. Semmire sem emlékszem. De vállalom a felelősséget. Szégyent hoztam az Anyaszentegyházra. Kilépek. Vezeklésként civilként végigjárom a Caminot. – és lelki szemeim előtt már ott tolongtam a spanyol zarándokúton, a rengeteg, világ minden tájáról odacsődült zarándok között. Forgatóstábbal kísért média-nagyvállalkozó és az  El Caminot  visszafelé végigjáró skandináv sátánisták gyűrűjében.

– Nem mész te sehová, és főleg nem lépsz ki! Majd megmondom én fiam, hogy miképp vezekelj. Keresett a rendőrkapitány. A legjobb nyomozója sem tud megbirkózni az egykori Tímea-féle cégcsoportot átvevő titokzatos konzorcium szövevényes, gyilkosságokkal fűszerezett gazdasági bűncselekményeivel. Te kellesz nekik, ugyanúgy, mint a Love me tender ügy felgöngyölítésekor. Azt csináld, amiben legalább tehetséges vagy!  

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr292145411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miamai 2010.07.13. 21:39:13

vagy lőni... - esetleg célzottan...

miamai 2010.07.13. 21:41:46

Mi a csuda történhetett 2008. november 17-én?????

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.08.13. 12:18:53

@miamai:

Mintha a tegnap történt volna... Hétfői nap volt, borús, nyirkos, igazi télelő. Reggel korán keltem, mert rengeteg elintéznivalóm volt.

Aztán meggondoltam magam és egész nap otthon ültem a gép előtt. Délután aludtam egy kicsit, majd a mélyhűtőben kutakodva rábukkantam a másfél éve ott pihenő békacombokra.

Azt vacsoráztunk (gyorsan, gyűszűnyi olajban kisütve, előtte egy kis tojásban, majd összetört kukoricapehelyben meghengergetve), könnyű, félszáraz fehérborral.

Vacsora közben és után megnéztük Jack Bauer hatodik szar napjának két epizódját dévédéről, majd lefeküdtünk.

miamai 2010.08.23. 14:19:16

Áldás, békesség!

1. Jó is az a békacomb.... (ha már nem ugrál ki a tepsiből...)

2. Tisztelettel érdeklődnék: tudnak arról, hogy UFO-k járnak a honlapon? Vagy csak egy telepatikus egybeesésről van szó?

miamai 2010.08.23. 14:21:04

namostaztánhátaztán!!!! S:-(
süti beállítások módosítása