HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Fejmosás

2010.02.17. 07:57 :: zoltanatya

Hívatott a püspök. Egyre idegesebb miattam. Nem hiányoznak az ügyeim, mondta. Szinte kiabált velem. Egy ideig tűrtem, de aztán elszakadt a cérna és kikértem magamnak ezt a hangnemet. Hisz végtére is nem magamnak keresetem az „ügyeket”, ahogy a püspök úr nevezte. Picit talán meglepődött, hogy részemről is amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten, de belátta, hogy méltánytalan volt hozzám és elnézést kért. Mondta, hogy egy másik parókiájában lebukott egy pap, ami neki, mint felettesének felettébb kínos. A megtévedt pásztortársam egy homoszexuális prostituáltat nem fizetett ki, aki kitálalt. Elhatároztam, hogy mindannyiukért, na meg az „ügyeimben” ahogy a püspök úr nevezte, az összes  megtévedt, meg áldozatul esett embertársam lelki üdvéért imádkozok.

 

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr641607501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 08:55:42

Tudtam, hogy lesz homi a dologban. Ejjha!

Hepciás 2010.02.17. 08:55:58

"Nincs ingyenebéd!" mondta nemrég egy híres teológiai elmélkedő. Azokat a bizonyos szolgáltatásokat ki kell fizetni Z. Atya megtévedt kollégájának.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.17. 09:05:09

Örülök azért, Atyám, hogy a püspök úr fejét nem rúgta le egy kapoeirás mozdulattal, hirtelen.:)

ssolymarka 2010.02.17. 09:37:59

@El Topo (Sgt. Elias):
DDD
Mennyire egyetértek!
Volt nekem egyszer egy ilyen "püspök úr" típusú here főnököm. Semmit nem csinált, csak ripacskodott és ha valami felb.... az agyvizét, amihez közünk nem volt, mindennek lehordott minket. Elkélt volna egy karates Zoltán Atya, hogy "megnevelje" D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.17. 10:18:11

Atyám, ha kérhetném, be kéne ugrani az Aradi utcai NNI-központba is imádkozni egyet doktor Szabó tábornok (a tegnap még rektor) lelki üdvéért is, na meg egy gyónás is ráférne.

Ha nem ér rá, atyám, a gyónócédulát DHL-lel is beküldheti a fogdára.

miamai 2010.02.17. 10:19:26

"az összes megtévedt, meg áldozatul esett embertársam lelki üdvéért imádkozok" - név szerint?!?!
Ma még hamut is szórhat a fejére... Íme, kezdődik a Nagyböjt, negyven napja van rá kedves Zatya, akár még bele is férhet...

Amúgy a helyesírásellenőrző programja néhány napja elromlott. Meg kellene nézetni egy hozzáértő ex-drogrehabossal. Állítólag ők még élesebben és tisztábbn látnak mindent...

Tsabi 2010.02.17. 11:21:46

@miamai: szerintem nem nev szerint, hanem ilyen "boldogok a sajtkeszitok" formaban, csoportositva.. amugy meg mar en is tudom, hogy mitol fekete a keze, biztos a nyomdafestektol, hogy igy kiismeri magat a helyesirassal! :)

@tiboru: ezek utan el kellett olvassam a cikket errol, pedig mar regota nem erdekelnek a megvesztegeteses temaju dolgok (egy ido utan csak a nevek meg az osszegek valtoznak), de ez olyan szinten kisstilu es ostoba tortenet, hogy komolyan parjat ritkitja..

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 11:30:01

@ssolymarka: jah, nekem is volt egy ilyen főnököm, aztán jól megszívattam. Kerestem másik melót, bementem a nagygóréhoz felmondani, aztán összehívtam egy csoportmegbeszélést, amin a kisfőnökömet rendesen eláztattam, hogy köpni-nyelni nem tudott. Behívatott magához, mondta, hogy beszél a nagygóréval és kirúgat. Aztán felvilágosítottam, hogy ezzel elkésett, és amúgy rendesen kinyalhatja a szemfenekemet. Miután eljöttem a cégtől, rá pár hétre áthelyezték alacsonyabb beosztásba. Szóval így szívja meg, aki szórakozik velem.

Old Man 2010.02.17. 11:36:46

@Hirmondo Helen: Ne hagyd magad Helén!De azért Solymárkát se bántsd, aranyos - és nála mindig menedéket találhat az atya is, ne felejtsük!
Más:én meg még csak most tudtam meg, hogy a "térdre, imához" - az egy közismert, közkedvelt póz, mármint a sex-ben, de éppen neked mondjam?!

Tsabi 2010.02.17. 11:40:20

@Old Man: jo pap holtaig tanul :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 11:40:54

@Old Man: dehogy Solymit bántom, csak ő írt a here főnökről.;-)

Old Man 2010.02.17. 11:51:10

@Hirmondo Helen: No azér!Ez a here hírtelen nem ugrott be, máson járt az eszem.@Tsabi: Meg.Ruha teszi az embert - amíg meg nem szólal!

zoltanatya 2010.02.17. 12:45:56

@miamai:
Kedves Miamai Olvasótársam!

Szíves elnézést kérek, ha helyesírási hibát, mi több hibákat vétettem.

Kérem jelölje meg őket, amint időm engedi igyekszem javítani.

Dicsértessék a Jézus Krisztus!
Z. atya

Tsabi 2010.02.17. 13:28:44

@Old Man: megszolal a ruha?! :)

Old Man 2010.02.17. 13:37:08

@Tsabi: Ja, ruha teszi az EMBERT, AMÍG meg nem szólal!Elmondva jobban jön ki, mint leírva, de hát ilyen a mi szép nyelvünk.Különben se kötözködjünk, kérem!Én sem szóltam, hogy sztem a hibát nem vétik, hiszen ha elvétenék, nem történne meg, sztem a hibát elkövetik...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 14:04:55

@Old Man: a hiba elvétése konkrétan arra vonatkozik, hogy a nejedet véletlenül nem azzal a nővel csalod meg, akit először kinéztél magadnak;-)

miamai 2010.02.17. 14:12:30

@Tsabi: :))
meg a sajtszeretők is...

A Fekete Kéz titkát pedig nem árulom el, ha addig élek is! A nyomdafesték pedig nem az én ügyosztályom, én csak néha-néha elütök néhány betűt (vagy kihagyok...)

@zoltanatya: Kedves Atya, Isten őrizz, hogy én akarjam korrigálni Önt! A hiba a programban van - mint majdnem mindig.... Maga csak írjon, dolgozzon, karvezessen, eskessen, kereszteljen és temessen; gyónjon és gyóntasson, böjtöljön - nemcsak húsmentesen lehet, de bármi egyébről való lemondással, amihez különösen is vonzódik...

Szeretettel üdvözli
++A Fekete Kéz++

Old Man 2010.02.17. 14:20:42

@Hirmondo Helen: Köszönöm, Helénke, sajnos már késő bánat, nem hibáztam, mégis vétettem."Merci Madam, ... Merci Madam...
Merci Madam.. szólt a nyúlfi, amikor édes apukája elvitte a kuplerájba- Merci Madam... Merci Madam... PARDON, PAPA!"

Tsabi 2010.02.17. 14:58:09

@Old Man: pedig veteni is lehet, vetkezni is..hibat veteni pedig olyan, mint keresni a legidealisabbat, a legnagyobb maximumot stb.. amugy ertettem en, csak a kerdesem annyira illett az avataromhoz, no meg a magas labda ugye :)

@miamai: pedig en kiugratom a nyulat a bokorbol, hogy mieza fekete kez, ha addig elek is! :)

Old Man 2010.02.17. 15:07:31

@Tsabi: "Komámasszony meg egy úr
Ugrott ki a ződleveles
Bokorbúl..." Még hogy nyúl...
Z a fekete lovas fekete lovon fekete kézzel a sötét éjszakában negrót szopogat - szinte látom magam előtt.. és hallom a cuppogását...Ijesztő!

Tsabi 2010.02.17. 15:35:39

@Old Man: ha becsukom a szemem, en is latom magam elott - ijedtemben majdnem kardelre hanytam!

Old Man 2010.02.17. 15:45:07

@Tsabi: Kard élre hánytam, utána megtöröltem és visszadugtam a hüvelyébe.De szép is ez a nyelv!
"Mások karddal, Ausztria a hüvelyével győz!"

vén betyár 2010.02.17. 16:07:34

@Hirmondo Helen: Ebből kifolyólag az "üzekedés" hiba, a befolyással üzekedés bűn!

Tsabi 2010.02.17. 16:47:34

@Old Man: az persze ertelmezes kerdese, hogy Ausztria huvelye vajh mely ertelemeben kerul hasznalatra :))) a magyar nyelv valoban remek humor taptalaja, es ezzel messze nem a szily fele szoviccekre akartam celozni. De megockaztatom, hogy az eszperenten kivul szinte minden nyelvnek megvan a maga melysege, ahol hasonlo gyongyszemekre bukkanhat az ember..

Tsabi 2010.02.17. 20:23:37

@tiboru: koszi, de az en velemenyem mar leirtam fentebb, a konteot meg meghagyom azoknak akik ertenek hozza :))

vén betyár 2010.02.18. 07:13:51

@Tsabi: Suszter maradjon a kaptafánál /hacsak sakkozni nem támad kedve/, Mária Terézia meg a sámfánál.
Penge vagy Tsabi, ezer közül is felimernélek az önfényképed alapján, telitalálat.

vén betyár 2010.02.18. 17:42:44

@Tsabi: Nagyon szívesen, megérdemled!
És nrm került semmibe.

Tsabi 2010.02.18. 19:25:35

@vén betyár: hogy is mondja a nagy kolto " a legjobb dolgok az eletben ingyen vannak" :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.18. 23:04:18

@Tsabi:

Ezek szerint a nagy költő nem vitte még el a feleségét egy jobb étterembe :-(

vén betyár 2010.02.19. 06:24:42

@tiboru: Hát, ha nem is ingyen, de 1x 1 évben Torkos Csütörtök!

Old Man 2010.02.19. 06:28:36

@Tsabi: A legjobb dolgok az életben valóban ingyen vannak, de ne hagyjál ujjlenyomatot!

Tsabi 2010.02.19. 10:17:16

@tiboru: dehogynem, finom is volt a kaja, de az utana torteno dolgokert nem kellett fizetni, es meg jobban is esett mint a kulinaris elvezetek.. ;)

@Old Man: bolcs tanacs egy bolcs embertol! :D
süti beállítások módosítása