HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Kínos félreértés

2010.02.04. 08:55 :: zoltanatya

A Gellérthegyen jártam. Egy villában egy politikus haldokló anyósának adtam fel az utolsó kenetet. Apró piros fénycsóvára, majd folyamatosan villogó kék fényre figyeltem fel és befékeztem.

- Bemértük. Nyolcvanhét kilométer per órás sebességgel száguldott le a lejtőn.  

- Elnézést, biztos úr. A gondolataimba merültem. – Magam is meglepődtem, hogy a kölni   hitközség ajándéka, a Trek Soho 2.0-ás bringája ilyen könnyedén felgyorsul és főleg, hogy az útviszonyok ellenére ilyen könnyű fékezni vele. Korábban nem volt agyváltós és dobfékes biciklim. Nagyon elégedett vagyok vele. Amíg nem kapom meg  a jezsuitáktól a versenygépet, a triatlonra is ezzel edzek. Természetesen mondtam a rendőröknek, hogy vállalom a következményeket és ha megbírságolnak, akkor azt majd valahogy kigazdálkodom, de miután pár szót váltottunk és kiderült, hogy pap vagyok, elengedtek egy figyelmeztetéssel. Picit csodálkoztak a bicajon, egyikük meg tanácsot kért a lánya elsőáldozásával kapcsolatban.  

Felugrottam Borihoz. Mivel nagyon elhavazódtam, a margitszigeti futás előtt toppantam be hozzá, melegítőben. Megkértem, hogy énekelne-e a templomkórussal. Igent mondott, de visszakérdezett, hogy mást nem akarok-e. Nem értettem, vajon mire gondolhat. Bori elpirult és zavartan hebegte, hogy ő is nőből van, és nem jelenti azt, hogy nemet mondana, de nekem is nyílt lapokkal kellene játszanom. Mit mondjak, én még jobban elpirulhattam.

- Semmi ilyesmire nem gondoltam-motyogtam.  Eztán Bori, ha ezt még lehet fokozni, még jobban zavarba jött.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr361607459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 08:59:55

Atyám, és ez az Ön Borija kutya vagy pasi?...

antalbal 2010.02.04. 09:40:18

Hú Atyám! Király lehet az a bringa, főleg ha így elpirult tőle.
Nehéz is lehet a cölibátus megtartása ennyi szép nő között akik a Tövismadarak óta reménytelenül vonzódnak a papokhoz. Minden tiszteletem az Öné!

vén betyár 2010.02.04. 09:44:33

A kutyafáját Atyám, ilyenkor szánkóval kellene járni.
A Borinál meg nem befékezni, higgye el, nem fog fájni.Hagyd magad, előbb szabadulsz!Olyan mint a bringázás, azt is csak egyszer kell megtanulni.Ha meg látni sem bírja, csukja be a szemét.Nem, ne a bringázás közben!
HH meg csak hagy irigykedjen, biztosan se kutyája, se macskája, se bringája, se szánkója szegénynek.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 10:03:38

@vén betyár: a HH én akarnék lenni? ezek közül tényleg nincs semmim, ellenben van egy saját tulajdonú, jól bejáratott farkam, amit kedvemre verhetek nő létemre...:-)
Bár farka az Atyának is van, bepróbálkozhat ő is az önkorbácsolás ezen változatával, persze ha nő csinálja az klasszisokkal jobb...:-)

Hepciás 2010.02.04. 10:20:13

@Hirmondo Helen:
Kegyed meglehetősen tágan értelmezi Z. Atya kiállását Ön és a szóllásszabadság mellett D.

@antalbal:
Egy ilyen bringán nekem is kiutalhatna a kölni hitközség.

Atyám, én megfontolás tárgyává teszem, tartozom annyival Önnek és az Anyaszentesgyháznak, hogy feláldozzam magam és bevállaljam Borit.D

Amúgy ha Z. Atya valóban heteroszexuális, márpedig eddig igencsak annak tűnik, csak hát a hivatástudat, ugye, akkor szerény véleményem szerint az egyházi személyeket is beszámítva a 60 év alatti magyar férfipopuláció azon egyszámjegyű tagjai közé tartozik, akik leráznák Péterfy Borit D.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 11:21:25

kedves Zoltán atya! minden elismerésem az öné! és vajon hány éve mondja már ezeket a nemeket? és izé, tudja már vajon, hogy mire is mond nemet?

ssolymarka 2010.02.04. 11:28:06

@Hepciás:
Szerintem meg jól tette, hogy kikosarazta. Zoltán Atyát jobb pasinak képzelem. Le a kalappal Péterfy Bori előtt, ahogy tartja magát, de 40 év az mégiscsak 40. Most mondhatjátok, hogy felfuvalkodott kis liba vagyok, de én csak arról beszélek, hogy ha az Atya eddig várt és mégis elcsábul, akkor azért az első mégse egy középkorú nőci legyen.

Tsabi 2010.02.04. 12:13:46

nem egy ilyen bicajt keresett valaki kommentben par hete? Amugy a kolni egyhazkozosseg igencsak jofej, 1.fc köln bogre meg egy 600€-s bicaj eddig az adomany..kivancsi vagyok milyen adomanyok jonnek meg kesobb :)

Hepciás 2010.02.04. 12:27:16

@ssolymarka:
ezt majd nem árt negyven évesen visszaolvasni D.

vén betyár 2010.02.04. 13:24:06

@ssolymarka: Hát azért csak jobb egy tapasztalt / a csábításban is!/ 4o-es, legalábbis "elsőre".Igaz, azt is mondják, hogy azért jó a fiatal szűzleány, mert ő még elhiszi, hogy "Azért puha, hogy ne fájjon!"

Hepciás 2010.02.04. 13:34:27

@vén betyár:
Milyen igaz. Sőt, nem vagyok túl jártas egyházi kérdésekben, de megkockáztatom, kisebb bűn egy negyvenessel, mint két huszassal D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.04. 13:41:09

@vén betyár: Ez naon jó :) Mármint amit te mondasz. Egyébként meg több pasitól hallottam már, h a nő 40 éves kora körül van a csúcson. Lehet, h csak hízelkedni akarnak, nemtom, de van benne vmi. :)

vén betyár 2010.02.04. 15:38:07

@Gloria Mundi:
Nemcsak hízelkedni akartak, hanem vmi mást is, de teljesen igazuk volt.. tudnék erről gyónni az atyának... de félek, felpattanna a bringájára és újabb gyorshajtást követne el, a margitszigeti futás előtt és helyett...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.04. 19:07:51

@ssolymarka:

Khm, hidd el, hogy ha egy férfiember (akár kamasz) egy tapasztalt nő segítségével veszíti el a szüzességét, az egészen más dimenzió, mint ha egy 16 éves osztálytársnőjével teszi.

Én tudom, mindkettőt átéltem :-))))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.04. 19:08:38

@tiboru:

Jó na, vicc volt. De jó, nem?!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.04. 19:12:16

Ja, vigyázzatok, mert jár-kel a blogok közt egy furcsa figura (hogynehogye a nickje), kifejezetten az egyházi és szex-tartalmú írásokra utazik és (túl azon, hogy egy kicsit furcsa vonzalma van a pedofilek irányába), mindenkit úgy leteremt, hogy garantáltan lemondhattok az üdvözülésről!

Zoltán atya is vigyázzon, mert hamarosan megkapja tőle a ballib jelzőt, oszt' megnézheti magát, még tán a püspöknél is feljelenti!

Hepciás 2010.02.04. 19:25:20

@tiboru:
Viccnek jó, komolynak meg ízlés és sikosító kérdése D.
Itt is mintha settenkedett volna a virtuális személyleíráshoz illő egyed. Valami arleugin vagy hasonló nickű és nomen est omen, kisbaba kép az avatárja.
Röhej, hogy ezt a pár világ felé nyitó egyházi blogot kóstolgatják, mint ha akkora dömpingje lenne az ilyesminek.

Az őskeresztényeknek sem volt könnyebb a katkombákban, bízom benne, hogy Isten segedelmével Z. atya blogja is túléli az attakot D.

miamai 2010.02.04. 21:49:30

Mondja kedves Atya, a szentelés előtt nem véletlenül Mórickának hívták? Mondjuk a Zoltán se amolyan őskeresztény név, de ma már akár az ősmagyar nevek is elfogadottak (ld. pl. Csaba vagy Attila)
A kérdezett "eredeti" névhez pedig SENKI ne társítson vallási kötődést, csupán egy ifjonci gondolkodásmódot akartam vele jelezni!!!!!! Ellenkező esetben jön a Fekete Kéz!!!!! Jó lesz vigyázni! Hu....
(rémes dolog ez, hogy már ilyen gyengécske humoron is magyarázkodni kell - előre.)

Hepciás 2010.02.05. 08:51:57

@miamai:
Z. Atya úgy látszik elaludt, vagy az útviszonyok.

Nem mondanám a miamai poént gyengének, inkább nagyon elvontnak, vagy én vagyok ehhez kevés, mert egy kukkot sem értek az egészből.

miamai 2010.02.05. 09:54:32

@Hepciás:
kivételesen utólag: Móricka, akinek mindig mindenről AZ jut az eszébe...
az utóbbi idők bejegyzései mintha kissé egyoldalúan csak egyetlen téma körül forgnának. Mi van pl. az egyházkórussal??? :) Vagy most még kitombolja magát, azután úgyis kezdődik a nagyböjt, a bűnbánati időszak! Sűrű időpontegyeztetések várhatók a püspök úrnál!

miamai 2010.02.05. 10:03:25

Ja, és hogy is van a politikus anyósával? Miért pont Z.atyát hívták? Vagy ő egy ilyen budai elitplébánia papja? Akkor nem lennének anyagi gondjai... Eddig úgy éreztem, mintha vidéki plébános lenne...

yenoee 2010.02.05. 16:41:20

A múltkor ez a négy esküvő egy temetés.
Most meg a poltikus haldokló anyósának adtam fel az utolsó kenetet apró piros fénycsóvára
:D
Atyám, Önnek van humora.

yenoee 2010.02.05. 16:42:53

@miamai: a mi plébánosunk is oda megy ahová hívják. A területi felosztásokat nem veszik annyira szigorúan.

Hepciás 2010.02.05. 16:47:38

@yenoee:
akkor nem csak én magyaráztam be ebbe a részbe Apró Piroskát? D

yenoee 2010.02.05. 16:57:27

Akkorát röhögtem rajta, hogy attól tartok, meg kellene gyónnom. :)

Hepciás 2010.02.05. 17:13:34

@yenoee:
Nem hinném, hogy neked. A jókedv miért lenne bűn?
Inkább ez a spontán privatizáció tűnik a két kőtáblára vésett 10 pont közül valameliykbe ütközőnek. Mintha a "Ne lopj!" szabályt felrúgná D.
süti beállítások módosítása