HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Szodoma és Gomorra éjjel támad

2010.01.19. 07:38 :: zoltanatya

Éjjel rosszul aludtam. Álmomban Tímeával, majd Dominika nővérrel is megismerkedtem, hmm bibliai értelemben. Ők pedig előtte egymással is. Olaszul és magyarul is nagyon hangosak és hálásak voltak. Egyszerre mosolyogtak és könnyeztek, mint a Szűzanya szobor Lisieux-i Szent Teréz látomásában. Gyorsan SMS-en bejelentkeztem gyónásra a püspök úrhoz, de előtte beáztattam az ágyneműt.

 

89 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr701607414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GAbica 2010.01.19. 07:50:51

Szegény, szegény, Zoltán Atya! Hát majd mindjárt megsajnálom

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 08:41:20

Jóvanna, mindjárt 3as? Ha már lúd, ugyebár, legyen disznó :P

Hepciás 2010.01.19. 08:41:55

@Gabica [almighty]:
Kovi atyának elküldhetné Z. Atya az álmát. Pompás nénisfilm forgatókönyv (habár annak egy kicsit hosszú D).

Hepciás 2010.01.19. 09:01:17

@Talon Karrde:
Az mit jelent, hogy "térkép" annyira nem vagyok templombajáró D.

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.19. 09:05:00

@Hepciás:

A lepedő, haver. A lepedő lesz ilyenkor térképes.

GAbica 2010.01.19. 09:07:46

@Hepciás: lehet, hogy hosszú, de azért láttunk már ilyen jellegű filmet :D

ssolymarka 2010.01.19. 09:32:02

De azért milyen durva? Fiatal, sportos, egészséges pasi, és csak az álmai maradnak?
Most minek ez a cölibátus, de most komolyan?
Jó, tudom ez csak egy blog, de hány meg hány ilyen lehet a valóságban?

El Topo (Sgt. Elias) 2010.01.19. 09:58:19

@ssolymarka:

Fordulj egyenest az Úrhoz, és kérdezd meg tőle, miért tiltotta meg az Ő egyszülött fiának, hogy nőt ismerhessen! Pedig elhiheted, hogy Józsuát is bírták a csajok!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 09:58:29

Egyébként nemtom, mit rohan Z atya folyton a püspökhöz gyónni. 1) Egy sima plébános nem jut be a püspökhöz gyónni, megy egy másik plébánoshoz 2) Egy erotikus álom nem bűn, bűn az, amit tudva és akarva cselekszünk (gondolattal, szóval, cselekedettel és mulasztással is lehet) ... Nos, a tudatalatti nem ez a kategória.
Ha meg térkép lett, spontán magömlés, álmában ... Nem tiszta röhej ezt meggyónni?

ssolymarka 2010.01.19. 10:09:53

@Gloria Mundi:
Igen, ezt a püdpököt szerintem is hanyagolnia kellene. Csak kihasználja az Atyát és lelkileg zsarolja.

Inkább haverkodna valami vele egykorú másik fiatal pappal. Valami Béla Atyával vagy Roland Atyával.
@El Topo (Sgt. Elias): A térképes lepedőt kimosni kell és nem meggyónni D.

varjúember 2010.01.19. 10:13:13

Tiszteletem!Én úgy hallottam ,hogy a cölibátust nem volt mindig kötelező felvenni annak akit pappá szenteltek,hanem valamikor a kora középkorban vezették be az egyház vagyonának megvédése miatt.

Tsabi 2010.01.19. 10:15:06

kivancsi vagyok, hogy vegervenyesen marad-e ez a tema..es hogy lesznek-e hozza kepek :)

Tsabi 2010.01.19. 10:24:27

@varjúember: Az onmegtartoztato colibatus kr. utan 306-ban kerult torvenykent leirasra - viszont az 1200-as evekig nem volt megtiltva, hogy hazasemberek is pappa/szerzetesse szenteltessenek, ha a hazassagkotes utan tovabbra is onmegtartoztato eletmodot folytatnak.

ssolymarka 2010.01.19. 10:31:03

@Tsabi:
Netán Lukács Atyához személyesen van szerencsénk? Annyira tájékozott egyházi kérdésekben és a portréja is annyira markáns D.

Tsabi 2010.01.19. 10:45:23

@ssolymarka: nem-nem, en a kolni dom mellett jarok naponta meloba menet, ugy tunik ragad ram valami a koszon kivul is :)

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 10:57:44

@ssolymarka: Most ki használ ki kit? A püspök Z atyát? Hm ... Akkor miért Z rohan minden álmával meg merevedésével gyónni a püspökhöz?
Sztem ez elég különös. Vagy csak karrierista, vagy direkte a szexuális fantáziájával cukkolja szegény püspök urat.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 11:00:44

A cölibátusnak tényleg nincs értelme, mert a birtokfelosztás már rég nem aktuális :P Max arra gondolhatunk, h az Egyház nem akarja még a nagycsaládokat is eltartatni a perselypénzből ... Hisz 1 katkó papnak nyilván rengeteg gyereke lenne jó esetben, lévén a fogamzásgátlás nem igazán javasolt.
De felszentelés előtt bárki áttérhet görögkatolikusnak, és gyorsan megnősülhet. Azok csak felszentelés után nem nősülhetnek. Ja, püspök akkor már nem lehet belőlük, ha a cölibátursról lemondtak, ha még jól emlékszem ...

Hepciás 2010.01.19. 11:03:21

@Gloria Mundi:
Ez a cölibátus annyira elszomorító. Olyan okafogoytt ősi csökevény, szinte annyira durva, mint Indiában a kasztrendszer.

Tsabi 2010.01.19. 11:16:04

@Hepciás: masoknak meg hagyomany az apostoli idokbol. Ezert jo, hogya vallas opcionalis dolog, ha tetszik neki, miert ne, ha nem tetszik neki, meg mindig jobb esellyel szerez maganak melot mint egy ruhatarszakos..

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 11:41:38

@Gloria Mundi:

A hármas ősrégi szerencseszám. Hetessel vagy huszonegyessel csak nem indíthatott szegény.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 11:44:38

@ssolymarka:

"...de hány meg hány ilyen lehet a valóságban?"

Olyan, akinek kizárólag a spontán éjszakai magömlés marad?

Hááát, én a még erekcióra képes katolikus papok úgy 2 százalékára tippelek.

Tsabi 2010.01.19. 11:46:48

@tiboru: romai, gorog vagy ossz-katolikus? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 11:49:07

@Gloria Mundi:

A görögkeletieknél (ortodoxoknál) meg mintha valahogy fordítva lenne (habár nem vagyok biztos benne): ott mintha csak akkor léphetne feljebb a papi hierarchiában, ha megnősült.

Tsabi 2010.01.19. 11:57:20

@tiboru: nope, naluk is colibatus van, legalabbis puspoktol felfele, attol lefele a rangban lehetsz hazas, ill. ha ozvegy vagy, lehetsz akar meg puspok is.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 12:00:40

@Tsabi:

És akkor máris kódolva van egy jó kis potenciális krimihelyzet egy nős görögkeleti pappal a középpontban, aki nagyon szeretne püspök lenni :-)

Tsabi 2010.01.19. 12:04:21

@tiboru: ..aminek a kulcsmondata : "Megmergezte magat", gondolta a felugyelo, mikozben vegigsimitott a no hatabol kiallo balta nyelen.. :)

Hepciás 2010.01.19. 12:08:09

@tiboru: @Tsabi:
DD
különben pár hónapja volt egy eset, hogy a halált megállapító orvos a halál okának agyvérzést írt, majd találtak 5-10 halálos szúrt sebet az elhunyton.

Tsabi 2010.01.19. 12:10:13

@tiboru: szivesen :) Nem tudom, nalatok elerheto-e A.J. Jacobs konyve, angol cime "The Year of Living Biblically", nemetul "der Bibel und ich" - a ficko elhatarozza, hogy egy even keresztul betartja a bibliaban talalhato osszes szabalyt, nagyon jo humoru, olvasmanyos konyv, es remek, mashol hasznalhatatlan infomaciomorzsak szazaival orvedezteti meg az olvasot.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 12:21:53

OFF

Bocs, de ezt most olvastam és nem bírok ellenállni:

Két Jehova tanúja áll a hegyi út szélén, kezükben egy hatalmas transzparens: "Közel a vég! Fordulj meg, mielőtt még nem késő!"

Arra megy egy autós, lehúzza az ablakot és kiüvölt:

- Hülye szentfazekak, máshol térítsetek!

Majd gázt ad és továbbszáguld.

Kicsivel később nagy fékcsikorgás, majd hatalmas csattanás hallatszik. Az egyik Jehova tanú odafordul a társához:

- Testvérem, a "Sziklaomlás az úton!" tábla nem lenne célravezetőbb?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 12:28:13

@Tsabi:

Erről a könyvről már hallottam, de még nem olvastam. Jópofa lehet.

GAbica 2010.01.19. 12:41:24

@tiboru: @Tsabi: na asszem ezt én is bepótolom.
Nekem az utóbbi években a kedvenc vallási témájú könyvem a Biff evangéliuma. Ezt ismeri valaki?

Tsabi 2010.01.19. 12:43:53

@tiboru: nagyon ajanlom, tenyleg jopofa. En a vege fele mar nagyon csodalkoztam, hogy a felesege kitart mellette, de eleg nyugis es beketuro egy csaladja van. Jacobsnak egyebkent nem ez az elso igazan jo irasa, irt egy konyvet pl. arrol is, hogy kiolvasta az Encyklopediae Britannicat. A-tol Z-ig. :)

Tsabi 2010.01.19. 12:49:34

@Gabica [almighty]: yepp, nagyon jo konyv.. :) a kedvencem keresztelo janos :))

GAbica 2010.01.19. 12:54:38

@Tsabi: nekem raziel. imádom mikor tévét néz :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.19. 12:57:44

atyám, azthiszem most esett le....
mi ismerjük egymást

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 13:11:36

@tiboru: Szép szám a 3as, sztem is :P
De azért a 2es se rossz. Persze az álmoknak nem parancsol senki. :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 13:32:02

@Gloria Mundi:

Jó az új posztod!

Más.

Látatlanban (és ha feltétlenül választom kéne) én Dominika mellett tenném le az izét, a voksot: nála legalább biztos lehet az ember abban, hogy nem férjet akar vadászni magának, míg Timeánál sosem lehetne tudni, hogy mikor lepi meg az embert egy "Képzeld, ma voltam a nőgyógyásznál és tudod, mit mondott?!" típusú evangéliummal.

Hepciás 2010.01.19. 13:48:36

@tiboru:
:-)))))
Zoltán Atyának üzenem, hogy a jó pap is holtig tanul és ha egy csöpp esze is van, akkor tiboruhoz jár órára D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.19. 13:51:43

@tiboru: Sztem téged is csak a tiltott gyümölcs vonz. És hozzáteszem, 1 apáca ugyanúgy teherbe tud esni, ugyanúgy elmehet nőgyógyhoz (tanácsos is, h menjen :)
Plusz: ki lehet lépni a rendből. Vagyis nem kisebb kockázat. Mivel pedig nagy valószínűséggel nem gondolkodik előre fogamzásgátlásban, tán még nagyobb is. Bár AIDS-et elkapni tőle valószínűtlen, de ez már más kérdés :)

Hepciás 2010.01.19. 13:57:29

@Gloria Mundi:
hát igen, AIDS terén Zalatny Cini kétség kívül jelentősebb kockázati tényező D

Tsabi 2010.01.19. 14:00:09

@Gabica [almighty]: igen, az a resz se rossz :) bar bevallom, nekem az eleje sokkal jobban tetszett,mint a vege, foleg a relative docogosre vett moralis konkluzio

Tsabi 2010.01.19. 14:03:24

@tiboru: nem vitainditokent, de mi az osszefugges a terhesseg es a hazassag kozott? :)

GAbica 2010.01.19. 14:06:31

@Tsabi: Nem tudtad, hogy a férfiak mindig attól rettegnek, hogy a nők a gyerekkel akarják őket megfogni? (nem mintha nem lenne rá példa, de azért vannak kivételek)

Hepciás 2010.01.19. 14:19:35

@Tsabi:
Ha házas vagy, terhes, ha terhes a barátnőd.

A szükséges matematikai műveleteket végezd el magad, és emeld a terhest négyzetre D.

Tsabi 2010.01.19. 14:22:29

@Gabica [almighty]: azt hittem, hogy ez ugy parszaz eve kihalt es csak nagyon eldugott mikrokozossegekben mukod(het)..kepzelj el egy ilyen Freitamas dokut, ahogy a kocsmaban lassan kozelebb huzodik a micisapkas/ melosgatyas mit sem sejto delikvenshez, hogy csodalkozo szemekkel a kameraba suttogja, hogy "Es kepzeljek, a gyerek miatt elvette, EL-VETT-TE.."

Tsabi 2010.01.19. 14:24:40

@Hepciás: ha teher neki, es nem aldott allapot, akkor mar reg rossz :) Es kulonbenis, csak szemellyel lehet osszehazasodni, ergo teherrel nem.. :)

GAbica 2010.01.19. 14:29:45

@Tsabi: Személyes ismeretségben tudok nem egy ilyet. És több olyan pasit, aki ilyen hallatán simán elvesz ma is egy nőt...

Amúgy tudom, hogy ez nem a modoros, de már gyerekkoromban sem értettem, hogy miért terhesség. Jó, tudom, persze hogy tudom az okát, de ez azóta sem hagy nyugodni.

Tsabi 2010.01.19. 14:38:29

@Gabica [almighty]: en a masik veglet vagyok, en elvettem ugy az asszonyt, hogy nem is volt varandos.. :) A tortenelmi ill. moralis hatteret a dolognak en is ismerem, csak nem hittem volna, hogy meg ennyire aktivan el az emberekben.

GAbica 2010.01.19. 14:46:36

@Tsabi: Hát látod, ez a helyes megoldás. Engem is elvettek várandósság nélkül, és nem a gyerekkérdés miatt lett vége sem. Sőt, a mostani pasival is úgy költöztem össze, hogy a gyerek még szóba sem került köztünk.
Amúgy sok olyan pasi van még ma is, aki ha nem is a házasságot, de az örökös együttélést bármikor bevállalja, mert a felelősségérzete elég magas, meg főleg, hogy A GYEREKE a legfontosabb.

Tsabi 2010.01.19. 14:54:20

@Gabica [almighty]: no igen, esitt jon a moralis kerdes, hogy mi a jobb a gyereknek, elvalt, de baratsagos viszonyban levo szulok, vagy orokos veszekedesek (ne a gyerek elott), esetleg alkoholista vagy felrekufircolo, kepmutato emberek gyerekekent felnoni. Elvaltkent is szeretheted es tisztelheted a masikat, es hazaskent is utalhatod mint a bunt..

GAbica 2010.01.19. 14:58:15

@Tsabi: Világéletemben az elvált, de normális viszont ápoló szülők párján voltam. Jelenleg pedig saját bőrömön tapasztalom, hogy megoldható a normálisnak mondható viszony és szerintem a gyerekeknek is jobb így, mintha egy lakásban, de egymás nélkül/mellett élnének a szüleik.

Tsabi 2010.01.19. 15:00:55

@Gabica [almighty]: te tapasztalatbol beszelsz, en csak elvi sikon, de a lenyeg, hogy egyetertunk :)

GAbica 2010.01.19. 15:06:32

@Tsabi: Persze :) Lehet, hogyha én nem a később becsatlakozó harmadik lennék, máshogy látnám, de így igazolva látom az elvemet. :)
Ja, és félreértés ne essék, nem én vagyok a válóok, én már utána érkeztem a kész helyzetbe.

Tsabi 2010.01.19. 15:21:06

@Gabica [almighty]: eszembe se jutott volna, ha nem emlitened :D

GAbica 2010.01.19. 15:26:20

@Tsabi: Csak az blog és az Atya kedvéért mondtam, nehogy miattam is gyónni járjon :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.19. 22:12:06

Atya, Domi mégis hány éves? 18-22 között?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:06:24

@Tsabi:

Hát ha Timeára gondolok, egyik rosszabb, mint a másik.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:09:23

@Gloria Mundi:

Hát egy apácának azért nagyobb rizikót jelent, ha terhes marad, mint egy özvegy üzletasszonynak. Mondom ezt úgy, hogy mindeddig egyik kategóriával sem volt alkalmam gyakorolni.

De a remény hal meg utoljára.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:11:19

@Gabica [almighty]:

Íme, bemutatom nektek a férfiak ismerőjét, Gabicát :-)

Szó mi szó, nyugtalanító lehetőség; a legfelszabadultabb dugást is be tudja árnyékolni egy ilyen opció - mondják azok az ismerőseim, akik tapasztalták.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:13:55

@Gabica [almighty]:

Nem azért, de az ember bármikor lehet válóok - mondják azok az ismerőseim, akik tapasztalták.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.19. 23:14:51

@Hirmondo Helen:

Az életkoránál már csak a méretei fontosabbak.

GAbica 2010.01.20. 07:04:45

@tiboru: Lehettem volna én is más esetekben. Csak nem lettem.

GAbica 2010.01.20. 07:05:50

@tiboru: Erre találtak fel olyan eszközt, amit ha egy pasi használ, akkor a kockázati tényező a minimális 0,0001% köré csúszik...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.20. 08:38:01

Amennyiben igazi apácáról beszélünk, 23-nál nem lehet fiatalabb sacc per kábé. De inkább idősebb. 18 éves kor előtt jelöltnek se vesznek fel, akkor van egy jelöltség, 1 novíciátus, és csak utána beöltözés.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 09:10:36

@Gloria Mundi:

Az apácákról jut eszembe: tessenek belekukkantani ebbe a ma indult blogba is, amely a roppant biztató Szűzgarázs címet viseli és egy apáca naplójának tűnik:

leticianover.blog.hu/

Tsabi 2010.01.20. 09:16:30

@tiboru: aztan majd nala is ki kell tolteni egy kerdoivet, mi? :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 10:38:04

@Tsabi:

Amennyire én tudom, nem. Letícia nővér szerintem nem az az adatlapozó-kérdőívfeldolgozó típus.

GAbica 2010.01.20. 10:47:28

@tiboru: Őt is Te gyóntatod?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 10:57:48

@Gabica [almighty]:

Hát, azt azért még nem mondanám :-)

GAbica 2010.01.20. 11:06:13

@tiboru: Még? Hmmmm.... Hozzád illő válasz :D

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.20. 11:16:45

@tiboru: Én már beleolvastam, hát, szokatlan hangvétel ... Nagyon laza. :)
Téged meg elnevezünk harangozónak, mit szólsz hozzá? :P

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 11:44:05

@Gloria Mundi:

Kérdés, hogy mi áll egy harangozó munkaköri leírásában...

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.20. 12:04:57

@tiboru: Hm, mi áll, meg mi harangoz ...
Már gondolunk mi mindig másra?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 12:13:57

@Gloria Mundi:

Fertő! Én mondom néktek: fertő az, ami itt van!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.20. 12:47:44

@tiboru:
@Gloria Mundi:
Csak ezt a posztot olvasgatva ís úgy gondolom, hogy lassan rátok férne egy jó alapos gyónás.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 13:06:30

@Talon Karrde:

Hm, mondasz valamit. Mindjárt be is mosakszom.

Vagy azt nem gyónás, hanem műtét előtt szokták..?

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.20. 13:08:08

Óh, jajjj! Mielőtt valaki leharapná a kobakomat úgy értettem, hogy "egy-egy gyónás"!

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.20. 13:10:38

@tiboru: Hát a gyónásnál tudtommal nem feltétlenül muszáj, de műtét előtt mindenképpen szokták :)
süti beállítások módosítása