HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

COSA NOSTRA

2010.07.20. 07:15 :: zoltanatya

ZAK -LMR 9. poszt

Mint a "régi szép időkben" újra a nyomozó irodájában jártam, aki katonásan összefoglalta nekem a z egykori Tímea-cégbirodalom körüli kétes ügyleteket.

  Hogy kik az igazi tulajdonosok, nem tudjuk. Bahamai offshore cégek, meg hasonló megfoghatatlan szervezetek mögé rejtőznek. A maga Tímeája eladta a tulajdonrészét.    

        Ööö, nem az én Tímeám.

         Jaj, nem úgy értettem atyám, elnézést szóval az ismerőse na. A lényeg, hogy azóta két emberölést is szinte biztos, hogy ők rendeletek meg. Bizonyítani persze semmit sem tudunk. A fináncokkal [Vám és Pénzügyőrség országos Parancsnoksága – a szerk.] együtt úgy próbáljuk őket lekapcsolni, mint ahogy annak idején Al Caponet. és bandáját is lebuktatták Ha a gengszterekre a gyilkosságokat nem tudjuk rábizonyítani, akkor az adócsalást, vagy egyéb pénzügyi stikliket kell megfogni. Csakhogy sokkal ügyesebbek. Van egy rendszerük, amin keresztül üzennek.

        És mégis mi az? – kérdeztem a nyomozót.

        Az interneten – majd egy doboz cigit kotort elő.

        Rágyújt atyám? – kérdezte ösztönösen, majd amikor belegondolt, hogy mégiscsak pap vagyok, ergo értelmetlen a kérdés, hiszen a papok manapság nem igen dohányoznak, láttam rajta, hogy visszakozott volna.

        Köszönöm leszoktam. – a nyomozó felnevetett. Azt hitte, hogy viccelek. Pedig dehogy. Éreztem, hogy végre újra egy olyan feladattal foglalkozhatom, ami alaposan megdolgoztatja az agytekervényeimet. Egy rég tapasztalt, bizsergő érzés fogott el. Újra hasznosnak éreztem magam, minek is gyilkolnám többet magam az ostoba füstöléssel?    

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr312161767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miamai 2010.07.21. 13:44:07

Helyes kedvesatya! Nix bagó, pia, csajok (bugyik...), csak a társadalmilag hasznos feladatok! Node mi van a kedves hívekkel? Suzi és a kórus torka már biztosan berizsdásodott!! Énekeltesse meg már egy kicsit őket!!
Dominika biztosan segít!
www.youtube.com/watch?v=qUzY-W2klT4&feature=related
20 évvel később:
www.youtube.com/watch?v=9uJLAhZU95E&feature=related

Brummm 2010.07.27. 15:19:42

Elindult az új nyomozás, úgyh gondolom nem csak heti 1 poszt lesz ezentúl. Annál gyakrabban kell kijárni a remetelakból az ügy felgöngyölítéséhez...
süti beállítások módosítása