HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Rokon lelkek

2010.03.29. 07:15 :: zoltanatya

ZAK 2. sorozat 11. poszt

 

A rendőrségen egy velem egykorú rendőrtiszt fogadott.

- Atyám, rövid leszek és előre is elnézést kérek, keményen őszinte. Ezer a dolgom. Nézze, én nemhogy a zombi históriákba nem hiszek, de semmiféle földöntúli erőben sem. Ateista vagyok.

- Sajnálom, hogy hitetlen, a halála előtti utolsó pillanatáig még megtérhet, mint az egyik lator a kereszten, de bízom benne, hogy jóval korábban eljön az életében ez a pillanat. A „zombi históriákat”, ahogy nevezte, az Anyaszentegyház is elítéli. Káros babonának tartja. De most ha tetszik, ha nem, ebben a sztoriban vagyunk. Éspedig nyakig. Ha nem próbálunk meg mindent, akkor ki tudja mi vár az egész városunkra?

A rendőrtiszt arcán egy halvány mosolyt véltem felfedezni, majd így szólt:

- Amit az előbb mondott, annak a második felét akár én is mondhattam volna. Egyébként engedje meg, hogy gratuláljak. Átnéztem a „Love me tender” ügy aktáit. Mi itt a Yardon csak így hívjuk. Mit mondjak, ha netán hivatást váltana, az első dolga az legyen, hogy keressen fel.

- Ah, igazán nem sok mindent tettem, és meg is jutalmaztak érte. – feleltem, és előhúztam az aranyozott BRFK-s kulcstartómat. Ő egy szomorkás félmosoly kíséretében egy ugyanolyan kulcstartót halászott ki a zsebéből. Az íróasztala szélén a tömérdek irat mellett egy palack borra lettem figyelmes. Különösebben nem értek hozzá, de a palack nem tűnt túl igényesnek, a parafa dugó szemmel láthatólag kezdetleges házi gyártásban lett leviaszozva. A palackra egy láthatóan asztali nyomtatóval készített címkét ragasztottak. Rajta a rendőrfőnök neve, aláírása és az alábbi felirat: „ Egy jó  zsarumnak, a saját keretemből, személyesen.” Sosem gondoltam volna, hogy egy hívő és egy hitetlen sorsa között ilyen sok párhuzam fordulhat elő.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr461818509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.03.29. 08:58:14

Megnéztem a kutyát, még megvan, nem ették meg, mint a Pejkót.
Megnéztem az igért heti összefoglalót, azt már elérték a zombik.
Meghallgattam a zenét, az még mindig nagyon jó!
Most körülnézünk a Manóval a határban, hátha kiderűl, hogy Kik verték meg a szomori juhászt?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.29. 09:03:53

@vén betyár: Tavaszodik-e már a határban kedves Betyár koma?;-)

Atyám, a házi bor is lehet finom bor. Én mondom magának, attól még jobban le lehet gurulni a hegyoldalon.

vén betyár 2010.03.30. 06:38:49

@Hirmondo Helen: Tavaszodik Helénke!Tegnap reggel indulunk a határba, hát nem ott állnak a zsandárok az árokparton?Aszongya az egyik: Ne foglalkozzál te azzal, hogy Ki verte meg a szomori juhászt /index video/, mert ha kijössz, akár autó, akár bicigli nélkül, még ha zokni meg cipő sem lesz a lábadon, elkapunk 8 napon túl gyógyuló ittas vezetésért és örülhetsz, ha megtarthatod a pitykéidet a lajbidon és nem zárnak ki a Betyárszövetségből.Nem is mentem sehova.
Csak a holdfényes éjszakában.A bárányok most hallgatnak, különösen az, amelyik a diófa alatt rotyog a bográcsban.Én meg az elkövetkező ünnepek miatt követem a példát:
Cseh Tamás - Illegalitásban.
www.youtube.com/watch?v=95fbmMFtv28
Sok bárányt, nyuszit, tojást mindenkinek!
süti beállítások módosítása