HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Sötét babonák

2010.03.24. 07:15 :: zoltanatya

 ZAK 2. sorozat  8. poszt

 

Lezártam a szemeit. Megtettem az ilyenkor szükséges papi teendőket, elbúcsúztam az unokahúgától és kitámolyogtam. Mielőbb szerettem volna elfelejteni a valaha szörnyű bűnt elkövető, bizonyára háborodott elméjű vénasszony hagymázos jövendőmondását, de sajnos az sehogy se ment. Bokros teendőim ellenére visszamentem a paplakba, hogy megigyak egy kecsketejes Nescafét, hátha attól kitisztulnak a gondolataim.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr391818497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Old Man 2010.03.24. 07:17:06

Kisértet járja be Európát...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 09:16:37

Sztem Atyám ezen a kecsketej nem fog segíteni. Talán a kecske...

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.24. 09:43:20

Zoltán atya a bio ivás hírnöke

zoltanatya 2010.03.24. 22:13:44

@Hirmondo Helen:
Köszönöm leányom. Tanulságos ismeretterjesztő írás. Bízom benne, hogy az Ön esetében a joghurtra való áttérés még várat magára:

"Minél idősebb valaki, annál könnyebben kialakul nála az intolerancia vagy az allergia. Nagyon érdekes, hogy ez a kutyákra, macskákra is jellemző. Egy idős cicának például alig lehet tejet adni. Nekik inkább joghurtot szoktam ajánlani."

vén betyár 2010.03.25. 06:36:35

@zoltanatya: Nagyon találó megállapítás... és nemcsak a tejfélékre vonatkozóan.Bodri kutyám, ahogy öregszik egyre nehezebben tolerálja a macskákat és a bolhákat, Pejkó meg a zsandárokat.Én meg soha nem szerettem a tejet.Br...........

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.03.25. 18:46:02

@Hirmondo Helen:

"...a legzsírosabb a nyúl teje. Az õ tejének csak egyötöde szárazanyag, míg a tehéntejnek egy tizede, a többi víz."

Dr. Fekete Sándor György úgy van a százalékokkal, mint az egyszeri magyar őrmester a hetvenes években...

A nyúltejnek CSAK egyötöde szárazanyag, míg a tehéntejnek egy tizede...

Ez az ember azt hiszi, hogy az egy ötöd kevesebb, mint az egy tized...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.03.25. 18:47:07

Mellesleg a nyúltejre vonatkozó 20%-os szárazanyagtartalom nagyon durva... Szerintem kidobnám a taccsot egy korty után.
süti beállítások módosítása