HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Az utolsó sikoly

2010.03.19. 07:15 :: zoltanatya

ZAK 2. sorozat 5. poszt

 

- Az angyalföldi munkás sorház vályogfalú közös budijában esett meg a legszörnyűbb bűnöm. A hengerrel mintásra meszelt kis udvari mellékhelyiségben. Az ajtón a szív alakú kémlelőnyílást a fonnyadt kis csokorral takartam el. Nagyon legyengültem. Én is meg akartam halni. Amint kipottyant, egy velőtrázó hatalmas sikolyt hallottam és én is fájdalmasan felnyögtem. Azóta egy élő léleknek sem beszéltem erről.

- Lányom, miért nem könnyítettél bűnös lelkeden?

- Képtelen voltam rá atyám. Valahol a lelkem nekem is meghalt aznap. És azóta, immár 65 éve minden egyes hajnalban ugyanarra a szörnyű rémálomra riadok fel.

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr811818471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Old Man 2010.03.19. 07:35:48

A 3. posztban azt mondja a néni, hogy 1945. február 14-én gyónt.Akkor ezt nem?
Nincs itt vmi kihagyás vagy ellentmondás?

vén betyár 2010.03.19. 07:37:50

@Old Man: Nincs, nincs, azt mondja a néni, h
ogy képtelen volt könnyíteni bűnös lelkén.
Tessék jobban figyelni!

ssolymarka 2010.03.19. 08:51:28

@Old Man: @vén betyár:
Húú, ha nem olvassuk figyelmesen, a Sz.Zombi minket is elragadhat? D

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.19. 10:42:56

nem tudom magam rendesen beleélni a fentebb olvasottban mert nem vályogfalak közt és nem hengerrel meszelt, és képes illusztrációt kérnék

Old Man 2010.03.19. 12:58:37

@Hepciás: Ez nagy!Nagyon jó!Könnyítettem bűnös lelkemen!Kösz!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.22. 11:14:30

Fonnyadt kis csokor? Az meg mi lehetett? Zsibavirág?
süti beállítások módosítása