HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Már rám is utaznak

2010.03.01. 08:47 :: zoltanatya

Berobbantam a paplakra. Íróasztalom feltúrva, számítógépem kibelezve. Gyorsan feltúrtam a szennyesládám. Szerencsére a betörőknek ez nem jutott eszükbe. Mint ahogy én is elfelejtettem a szennyesbe hajítás előtt kiüríteni annak az ingemnek a zsebét, amelyikben Ráckevén jártam. Így a zsebben lapult a boríték, amit a táskával együtt át kellett volna, hogy adjak, csak annyira kapkodott a későbbi áldozat, hogy mindketten megfeledkeztünk róla és hihetetlen, de nekem is csak most jutott eszembe az ingzsebbe gyömöszölt boríték.  Feltéptem és egy pendrive-ot találtam benne. Bicajra pattantam és a püspökhöz tekertem. A püspök nem volt az irodájában. A számítógépébe gyorsan bedugtam a pendrive-ot, viszont a rajta lévő adatok jelszóval védettek. Ösztönösen, szinte gondolkodás nélkül ütöttem be a jelszó-tippemet. És talált! A dokumentumokat sikerült megnyitnom. Villámgyorsan átböngésztem az anyagot, majd a püspöki pótautó slusszkulcsával lerohantam a püspöki teremgarázsba. A püspök úr mondta, hogy vészhelyzetben elvihetem a Suzukit. Végtére is egyházmegyei pool autó. Kocsiba vágtam magam és füstölgő gumikkal száguldottam el.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr711607519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.03.01. 09:03:59

Atyám, az előzőekben arról volt szó, hogy meg van a rejtély kulcsa.Hol van?Hova füstölögnek azok a gumik?Egyre rejtélyesebb, egyre izgalmasabb, lehet ezt még fokozni?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.01. 10:30:05

Atyám, mi volt a jelszó? "Leszoplak"?

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 10:37:27

ez a szennyes jó volt! vagy csak kevés krimit olvasok / nézek :)

@Hirmondo Helen: na ez engem is érdekelne, hogy lehet a másét hip-hop kitalálni. ha ismered, túl sok variáció lehet, ha meg nem, akkor honnan az ötlet. no de én csak egy buta, öreg, vidéki tyúk vagyok...

ssolymarka 2010.03.01. 11:05:05

@Vagyok, aki vagyok...:
Asszonypajtás nélkül bizony ritkán ürül a szennyeses láda D. Ez a jelszó dolog engem is érdekel. @Hirmondo Helen: szerintem a tipped nem túl biztonságos. Ugyan nagybetű van benne, de szám nincs. Nekünk az oktatáson azt ajánlották, hogy legalább egy szám karakter is legyen benne D

ssolymarka 2010.03.01. 11:06:15

@Vagyok, aki vagyok...:
Asszonypajtás nélkül bizony ritkán ürül a szennyeses láda D. Ez a jelszó dolog engem is érdekel. @Hirmondo Helen: szerintem a tipped nem túl biztonságos. Ugyan nagybetű van benne, de szám nincs. Nekünk az oktatáson azt ajánlották, hogy legalább egy szám karakter is legyen benne D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.01. 11:29:40

@ssolymarka: baszki, igazad van. Lehet így néz ki:Leszoplak18
ez már nekem is jobban tetszik;-)

Frucsasz 2010.03.01. 12:20:05

követelem a:
-rejtély kulcsát
- a pendrive tartalmának posztolását
-a jelszót! :)

Tsabi 2010.03.01. 20:33:57

@Frucsasz, az őzikelány: marc 15-e 2 het mulva lesz :) De addig kovetelhetnenk meg szabad sajtot is, ementalit, vagy leerdamert pl. :))

vén betyár 2010.03.02. 07:15:19

@Tsabi: Csak láncainkat veszíthetjük, de mienk lehet az összes Pál-pusztán készült disznósajt!

Tsabi 2010.03.02. 18:58:45

@vén betyár: es enekelhetjuk hozza, hogy disznosajtbol van a hold :)

vén betyár 2010.03.03. 07:35:32

@Tsabi: Mi van az újságban-kérdi a rendőr a másiktól.
Mi lenne, disznósajt.
Sajtós sajtos.
süti beállítások módosítása