HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Megvan a rejtély kulcsa!

2010.02.26. 08:47 :: zoltanatya

Csepelen jártam. Az utolsó kenetet adtam fel egy haldokló hívőnek. A családja megkért, hogy menjek ki a temetőbe és nézzem meg a sírhelyet, hogy ha valamit másképp javasolnék, még időben tudjanak intézkedni. Ha már így is úgy is ott voltam, picit megbámultam a Király sírját is. A virágesőtől alig olvasható a Zámbó felirat. Kifelé a temető kapun egy plakátra lettem figyelmes. Szórakozottan olvasgatni kezdtem. Szabványos dögunalom, uniós támogatás és önkormányzati rendezési terv meg ilyesmi…majd hirtelen minden világossá vált. Rohantam a HÉV-ig.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr901607517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Old Man 2010.02.26. 08:56:27

Világosítsa meg a mi elménket is, Atyám!
Csak nehogy aztán nekünk is rohanni kelljen...

Frucsasz 2010.02.26. 09:41:47

Nyilván a politikushoz van köze, aki megkörnyékezte az atyát... de én is szeretnék megvilágosodni :

dianafan9 (törölt) 2010.02.26. 11:19:51

a rendezési terv lesz itt a kulcs, már látom.
és mi van, ha valós a történet néhány szála?

lehet, hogy zoltánatya mögött egy valódi újságíró lapul, aki ilyen formában próbálja nyilvánosságra hozni a tényfeltáró-oknyomozó munkájának eredményét?

mi folyik csepelen?!

Hepciás 2010.02.26. 11:30:13

@dianafan9:
Hú, nekem volt egy elképzelésem, de ez a Csepel vonal, így ahogy felvezeted, most engem is eléggé megkevert. Csepelen volt pár disznóság az utóbbi időben, amennyire emlékszem. Valami rejtélyes gyilkosság egy iskolában, sikkasztással kombinálva. Ingatlanpanama, ami birkózó edző önygilkosságába torkollt és hát maga a Jimmy ügy is. lehet, hogy tényleg erre kellene keresgélni?
És ez is frappáns, hogy egy saját és családja életét féltő újságíró mindezt papos krimi blogban mondja el. De hát már a Király is megmondta, hogy: Nem csak dalban mondom el D

vén betyár 2010.02.26. 12:11:32

Azannyát!Én is megvilágosodtam!
Reggel az urológusnál voltam.
Most jövök csak rá, hogy vizsgálat közben mind a KÉT keze a vállamon volt!

ssolymarka 2010.02.26. 12:22:59

@vén betyár:
Biztos, hogy urológus volt az a "szakember"? D
@dianafan9: @Hepciás:
Nem tudom, ez a csepeli szál, mint a megoldás kulcsa, valahogy nem lenne túl elegáns. Eddig nem volt semmi utalás Csepelre. Persze attól még lehet egy ütős csavar. Most már izgatottan várom a megoldást (de azért remélem lesz folyt köv, pl. valami ibizai kaland a triatlonon.:-))

vén betyár 2010.02.26. 12:31:14

@ssolymarka: Persze, hogy az volt.Ugyanúgy megmogyorózott mint máskor.De most valami furcsa is volt, mintha a fülembe suttogott volna vmit, de nem értettem tisztán.Már a fülem sem a régi.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.26. 14:55:24

Tuti, hogy kurva is van a dologban...

miamai 2010.02.27. 11:11:27

Kedves Atya!

Súlyos gyanú ébredt bennem! Nyugtasson meg kérem!
Itt még szellemek is járnak!
A média kemény dolog, még a szőkéknek is, hát még nekünk! Üdvözöljük, (és ha szükséges, majd jól megvédjük!)
++ a Fekete Kéz ++

miamai 2010.02.27. 11:13:00

@miamai:
Apropó! egy sportos, bajnoki babérokra törő paptól ugye nem illik megkérdezni, hogy tud-e úszni?!
süti beállítások módosítása