HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Előkerült a megsebzett bárány

2010.02.19. 08:37 :: zoltanatya

Újra megkeresett a politikus és ismét kétértelműen célozgatott. Ettől egyre idegesebb lettem, de észrevettem, hogy ő is. Tőlünk csak Bori volt izgatottabb, aki szinte összefüggéstelenül beszélve telefonált. Pár percbe is beletelhetett, mire sikerült a mondandójának a lényeget megértenem: előkerült Anti, de nagy a baj.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr41607503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 09:08:20

Lehet Atyám jobb lesz próbálgatni a börtönegyenruhát a reverenda helyett...

Frucsasz 2010.02.19. 09:36:37

Én elvesztettem a fonalat a sok szereplő közt. Ki az az Anti?...

GAbica 2010.02.19. 09:49:50

@Frucsasz, az őzikelány: a drogrehabos gyerek, akit elraboltak

vagyok, aki vagyok... 2010.02.19. 09:57:41

@Frucsasz, az őzikelány: de szép szemed van! :D

bocsi az offért...

Hepciás 2010.02.19. 10:15:54

@Hirmondo Helen:
Én is attól félek, hogy vele vitetik el a balhét. Szerintem fotografikus memóriájú Antiból hipnózissal, vagy mittudomén milyen módszerrel adatokat akarnak a "rosszfiúk" vagy rosslányok? hm. kistedni.

@Frucsasz, az őzikelány:
Bevallom én már korábban párszor visszaolvastam.

Kedves Zoltán Atya! Ha lesz még újabb sztori (nagyon remélem, hogy igen) akkor csináljon már valami heti összefoglalót. Mondjuk minden szombaton vagy vasárnap egy egész heti tömb. A jobbfajta szappanoperáknál is így megy. Megkönnyítené a hívők dolgát.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 10:42:31

@Vagyok, aki vagyok...: szóval itt paráználkodsz, bezzeg nekem nem mondtad, hogy szép a szemem, a nagy bociszemem;-)

@Hepciás: hmm...lehet, hogy egy segglyuk-szélesítésre is el kellene járnia az Atyának...vagy: nyereg nélkül használja a biciklit...

vén betyár 2010.02.19. 12:40:13

@Hirmondo Helen: Nem elég az atyának a kórus, a drog.rahab. Domi, Timi, Anti, Elvis, a rendőrök... most még Ti is!Nincs neki elég baja?Van neki, nem havi, de napi rendszerességgel, erre mit nem kivántok neki?Börtönegyenruha meg bicikliváz...
Szkanderozzatok Ti az atyával és... nyomjátok le neki, ha tudjátok...

Old Man 2010.02.19. 13:17:34

@vén betyár: Moldova egyik legelső /megfejtés?/ kisregényében olvastam egy srácról, aki a sitten sok fogadást nyert azzal, hogy AZZAL törte össze a diót.
Megfejtés:fölállít, ráhelyez, lehúz, elenged, dió kilő a plafonig, leesik, összetör.
Na, milyen az irodalmi műveltségem?Na?EHHEZ mit szóltok?Régebben még én is fogadtam...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 14:59:20

@Old Man: ...hát még ha játszottál is volna, mint a diós gyerek a farkával...;-)

ssolymarka 2010.02.19. 17:17:03

Szeintem Anti a Timi-féle cégekről tudott sokat. Szinte tuti.
süti beállítások módosítása