HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Rutin kihallgatás

2010.02.15. 07:36 :: zoltanatya

 

Egy újabb hét ami kihallgatással kezdődik. Lassan kezdem megszokni.

- Mit kerestem ott? Mit kerestem volna? Hiszen az egyház üzemelteti a rehabot.

-  De miért pont akkor jártam ott? A halk szavú rendőrnyomozó szerint gyanúsan sok az egybeesés.

 

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr971607496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.15. 09:05:29

Miért nem mondta Atyám, hogy már vágyakozik vissza a cellatársakhoz egy kis seggpacsira.

Frucsasz 2010.02.15. 09:42:45

szerintem is gyanúsan sok az egybeesés :) Utoljára a Polip című sorozatban láttam ennyi gyanús eseményt egy emberrel megtörténni :D

Egyébként, epedve várom, hogy megismerjem Domi nővér tetkójának sztoriját :) (ha jól emlékszem, neki van szivecskés tetoválása)

Old Man 2010.02.15. 11:26:42

Nem szeretem én az ilyen mézes-mázas embereket, még kevésbé, ha rendőrök.Mi az, hogy gyanúsan sok összefüggés?Egy rendőr a tényekkel foglalkozzon, ne a feltételezésekkel.Arra ott vannak a konteósok.Elhúzza ez még a nótáját, Atyám, ha nem húz el időben.@Hirmondo Helen: Az Atya nem seggespacsira, legfeljebb egy kis szkanderra vágyik, abban ő a legjobb, még a karját sem tudnák lenyomni, pedig sokan szívesen megpróbálnák.

Hepciás 2010.02.15. 11:29:09

@Old Man:
Ez így van. Aggódom Z. Atyáért, de ha megint beviszik, legalább lesz aki helyrerakja a sittes nagyfiúkat. Csak a könyvjelzőre vigyázni! Vagy az Atya is csináltathatna magának egy tetkót:
Ha nem tudsz olvasni, ne lopj könyvjelzőt! D

vén betyár 2010.02.15. 11:49:01

Mi maga Atyám, százlábú?Ideje már lejjebb adni, meddig lehet bírni ezt a több-lábon állást?Drog.rahab.,kórus, triatlon.Három láb is elég lenne, nem?
Ezek a rendőrök esnek egybe!Állandó kihallgatás, igazoltatás - amikor meg kellenének, akkor sehol sincsenek.
Egész reggel szép katonanótákat hallgattam, mert rendőrnóta egy sincs!Ellopták őket?
Tanítsa már meg őket Atyám vmi szépre"Nem loptam én életemben..."Ja, hogy az betyárnóta?Én sem bújhatok ki a bőrömből, az Atya sem a reverendából!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.15. 12:49:53

zatya, megvilágosodtam !!! még az autóban, külső segítség nélkül. a misesör bevezsetésést javaslom. zsuzsannát üdvözlöm! :-)

aJeti 2010.02.15. 14:27:25

@hzizi: dejó neked. én még mindig hitetlen vagyok. egy pogány, nagy, szőrös lény.

atyám, nagyon pörög! nem kéne egy kis nyugodt hegyi levegő? ;-)

ssolymarka 2010.02.15. 14:30:30

Most nem azért, de a zsaruk is egy fiatal papot vegzálnak, ahelyett, hogy a gyilkost, meg a csonkolót keresnék.

Tsabi 2010.02.15. 14:40:46

@ssolymarka: persze, mert a papnak van bejelentett lakcime. Most keress ra a telefonkonyvben a csonkolos elvisre, tuti nem talaljak meg a zsaruk..

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.15. 14:58:55

@aJeti: félek, hogy hitetlenséged ellnére már megbizonyosodtál :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.15. 19:31:25

A halk szavú rendőrnyomozókkal nagyon kell ám vigyázni, atyám; ezek bírnak a leggecibbek lenni.

Tudom, mit beszélek.

Chazz Reinhold 2010.02.16. 08:35:10

@Tsabi: persze, mert az Arany Oldalakban kell keresni (Gelbe Seiten)! Találtam is egy egri címet a 'csonkoló elvisz' keresőszavakkal: CSIRKEFOGÓ HÚS HENTES ÁRU SZAKUZLET..., házhozszállítást is vállalnak!!

Tsabi 2010.02.16. 08:56:18

@Chazz Reinhold: Hmm.. meg is van a teoria, valoszinuleg a cegtulaj francia-kanadabol visszatelepult unokaoccse volt az alarcos, Yumur Jacques aki egyebkent fel szemere vak...
süti beállítások módosítása