HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Furcsa, apró baleset

2010.02.08. 07:03 :: zoltanatya

Eseménydús hétvégén vagyok túl. A Magyar Katolikus Püspöki Konferencia tegnapra országos gyűjtést hirdetett hazánk templomaiban, amellyel a katasztrófa sújtotta Haitinak kíván segítséget nyújtani. A püspökök testülete körlevélben kérte a hívek nagylelkű adományait. A mi templomunk hívei is dicséretesen bőkezűek voltak, így a püspök külön kérésére este soron kívül le kellett, hogy adjam a persely tartalmát a Közponi Katolikus Cashflow Gyűjtőbe. Szerencsére most semmiféle támadás nem ért. Ma pedig Domi könyvelő-nővérnél kezdtem.

Dominikának, mint gondolom én bármely elfoglalt  könyvelőnek ötpercenként csörgött a mobilja, amíg az irodájában voltam,  Domi rutinosan kinyomkodta a hívásokat. Egyszer más melódián csörgött a készülék. Ezt felvette és halkan annyit mondott:- Visszahívlak.

Elmondtam aggodalmam a gyilkosság miatt. Mi lenne, ha mégis kimaradnék az egészből? Intézze a Tímea-féle cégügyeket, aki ért is hozzá. Domi próbált megnyugtatni. Tragikus véletlen egybeesésről lehet szó, a pénz viszont a kórusra és a drogrehabra is kell. Amíg ezt erősen gesztikulálva fejtegette, beakadt egy fiókba a ruhája és felhasadt. Egy pillanatra elém tárult köldöke, és mintha egy szívecskét formáló tetoválást is láttam volna a csupasz bőrén, habár ezt biztos csak odaképzelem, hiszen az apácák nem tetováltak. Domi iszonyú zavarba jött. Hebegett-habogott és még a hangja lágy dallamosságát is elveszítette. Villámgyorsan rendezte toalettjét, de közben a nagy lendülettől  a számviteli törvényét is lelökte az íróasztaláról. Pont a „kettős könyvvitel” sárga kiemelő filccel kihúzott részt pillantottam meg, ahogy kinyílt a törvénykönyv.  

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr811607470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 08:51:18

Könyvelés,törvénykönyv, cégkönyvek??? Én ezek közül egyetlen dolgot tudnék kezeleni: Domit...

Hepciás 2010.02.08. 09:13:33

@Hirmondo Helen:
A kis tetkójával mi?:-)

Eddig Domit egy fix pontnak tartottam, akiben Z. atya vakon bízhat, de most megingott a bizalmam.
Atyám, keményebben. Miért nem kérdezett rá Domitól, hogy a tetkót hol gyűjtötte be? Esetleg az egész testfelületét is megvizsgálhatta volna. Profik akár testüregmotozást is tartanának. D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 09:26:27

@Hepciás: Szerintem elírás van a szövegben. Az nem tetkó, hanem freskó. Vagy fresh...

Hepciás 2010.02.08. 09:29:22

@Hirmondo Helen:
Hmm, a freskó célzás arra, hogy Domi falaz valakinek? Érdekes elmélet.

Old Man 2010.02.08. 09:30:48

Láttam én az ekótévében szombaton ebéd után, hogy komolyabb az atya, mint gondolnátok.Mert isztok is!Pedig volt ott a kerekasztal-beszélgetésen leszoktató szakember is.Rosszak vagytok, mert isztok.Mindenki!A komancsok russzki pezsgőt, a libik trianoni konyakot, a szocik cseh sört meg bajort.Nekem nincs bő gatyám, de én sopronit iszok.Meg néha kecskeméti fütyülőst.Narancslével!A szomszédasszonnyal.Ő issza a narancslét, néha egy kis paprikapálinkával, hogy fölpaprikázódjon.
Szálljatok magatokba!
Amíg nem késő!

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.02.08. 10:10:54

@Old Man: Domi nővér kamu apáca, akárki meglássa. Sztem a titkosszolgálatnak dógozik. :)

vén betyár 2010.02.08. 10:29:52

Atyám!Ezt a megfigyelőképességet!Szívecske meg hitelképtelenség!Hivatásos rendőrtisztnek becsületére válna!
Domi nővér meg vagy a zsaruknak dolgozik vagy a maffiának.Vagy mindkettőnek.Vagy csak a saját szakállára síbolgat szép csendesen.

Hepciás 2010.02.08. 11:15:24

@Gloria Mundi:
Van benne valami, csak melyiknek?
KGB? CIA? MOSZAD? vagy a vatikáni tikosszolgálatnak? D.
@vén betyár:
Ja, erről nekem egy régi Maigret krimi jutott eszembe, amikor a szemtanú előtt felsorakoztatttak egy tucat első ránézésre teljesen egyforma ballonkabátos férfit.
A szemtanú szabadkozott, hogy roszz megfigyelő, majd almondta, hogy a kalap egy árnyalattal eltérő szinű, mint az elsőnél, a ballonkabát olyan szinű, mint a harmadiknál, csak kétsoros gombolású stb.
A végén maigret megjegyezte: mi lenne, ha jó megfigyelőképessége lenne?

ssolymarka 2010.02.08. 14:13:49

És mi van ha Domi jó apáca, csak a múltja picit szeplős? (vagyis inkább tetkós) D.

virágelvtárs 2010.02.09. 06:57:28

Mindenki itten összeesküvés- elméleten dolgozik. Az atyát megértem, a gyilkosságos dolog kikezdte kicsit. De mivan, ha aki hívta, simán az apácatársa, vagy valami plátói érzelmű hívő férfiú?
Az meg nem tetoválás, hanem vakbélműtét.
A szót meg félreolvasta: nem 'hitelképtelenség' hanem 'hipertérelemzés'... vagy valami ilyesmi.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.02.09. 09:42:45

@ssolymarka: Az is abszolút belefér, h a múltja tetkós, és később jó útra tért. Viszont 1 rendi ruha elég vastag anyagból szok lenni, meg vmi kombinét is illik alávenni, szóval ez a jelenet nekem gyanús.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.10. 17:58:12

Ejnye, hát egy tetkó még nem a világ, pláne, ha szívecskét ábrázol.

Az lett volna a durva, ha egy Necrophobic-logót fedez fel Domi köldöktájékán. Vagy ha egy intim piercing csilingelését hallja.

Hepciás 2010.02.10. 18:59:35

@tiboru:
Az meg még durvább, ha Zoltán atya csípőből felismeri egy intim piercing csilingelését D.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.10. 22:55:03

@Hepciás:

Hja, erre mondjuk nem gondoltam... De olyan sok minden nem csilingelhet egy nő ágyéktájékán.

És ha elgondolom (majdnem azt írtam: ha visszagondolok), a csilingeléshez azért jókora példányok kellenek.
süti beállítások módosítása