HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Kínos magyarázkodás

2010.02.03. 08:49 :: zoltanatya

 

Már korán reggel keresett Tímea. Kusza magyarázatot adott, majd elnézést kért. Mondta bajban van, de arról nem beszélhet. Miután a gyilkosságról kérdeztem, nagy nehezen még kinyögte, hogy az áldozatot személyesen nem ismerte, de elhihetem, hogy ezek után még nagyobb bajban lehet. Hát, ezt eszem ágában sincs vitatni. Közben csomószor csörgött Timi mobilja, de állandóan kinyomta. Egyszer más dallammal csörrent meg. Mondta az illetőnek, hogy tartsa, majd udvariasan, de villámgyorsan el is búcsúzott, pedig még jó pár tisztázandó kérdést fel akartam neki tenni.

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr451607453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 09:47:40

Gondolom az első ilyen kérdés az lett volna, hogy legközelebb rózsaszín reverendában jelenjek-e meg nála, vigyem-e az ezüst gyertyatartót mint izgatóeszközt, és ott lesz-e nála a Hozsanna, akarom mondani Zsuzsanna...

Hepciás 2010.02.03. 09:57:13

@Hirmondo Helen:
Huu, Kiskegyed roppant érdekes felekezethez tartozhat. Kedvem szottyant a szertartásaik gyakorlására. D
Ez a Timi nagyon gyanús. Nem kizárt, hogy a színekkel üzennek a bűntársak. Vajon mit jelenthet, ha a bilincsen ciklámen a plüssbevonat?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 10:30:17

@Hepciás: Sajnos lemaradt a felkészítő tanfolyamról, ahol a közös imádságot gyakoroltuk...:-)

Hepciás 2010.02.03. 10:37:59

@Hirmondo Helen:
De kár! Időközi kurzus nem indul? Még azt is megfontolnám, hogy adóm 1%-át Böjte Csaba Testvér alapítványa és a Kiskegyed egyházáé között osszam meg D.

ssolymarka 2010.02.03. 11:00:10

@Hirmondo Helen:
Na faja kis vallásod lehet neked is D.
@Hepciás:
Szerintem meg nem a szinekkel, hanem a csengőhangokkal üzennek. A másik dallamra mindjárt fölvette. Persze lehet, hogy is-is.
Rafkósak ezek a könyvelő apácák. D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 11:12:33

@Hepciás: Nem az adó 1%-a...tudod, ha elfogy a szentelt víz, akkor természetes úton szerzett javakkal töltjük fel, és mindenki a homlokára kenheti...ehhez persze kell, hogy átess a felkészítőn...:-)

Hepciás 2010.02.03. 12:27:29

@Hirmondo Helen:
Feltétlenül át kellene essek a felkészítőn, mert ha jól értem nem egyszerűen Szabadegyházról, hanem egyenesen Szabadosegyházról van szó D.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 13:25:58

@Hepciás: Mihez is kezdjek veled? Hmm, hmm...lehet szólok Mária Magdolna szopista társamnak, hogy szorítson neked helyet a "kisded játékszerek" csoportban...:D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 13:34:39

@Hirmondo Helen: Helen, te mindeg blogot felforgatsz. majd egyszer jól kimoderálnak :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.03. 13:38:49

tiltsuk ki a Helent, ez egy jó ötlet!!!

:-)))))))))))))

zoltanatya 2010.02.03. 13:41:16

@Vagyok, aki vagyok...:
Kedves Vagyok, aki vagyok és az összes többi olvasóm,

A szabad véleménynyilvánítás híve vagyok.
Azért adott nekünk a Teremtő értelmet, hogy gondolkozzunk, véleményünket elmondjuk és amennyiben az nem egyezik máséval, érveljünk.

Helen nővérünk véleményének is ugyanúgy helye van a blogon, mint a többi olvasóénak.

Dicsértessék a Jézus Krisztus
Z. atya

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 14:13:15

@Vagyok, aki vagyok...: @hzizi: mindjárt rátok küldöm a hét csapásomat, különleges formájú és fazonú f...korbáccsal:DDD

@zoltanatya: Atyám, kérem maga menjen vissza gyóntatni, majd én hittérítek:D

vén betyár 2010.02.03. 14:16:28

@Hirmondo Helen:
Én meg látom, amit látok... jó kis blog
Vagyok, aki vagyok-é sem rossz, csak egészen más.
Z. atya jól megmondta:kinek a pap, kinek a papné.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 14:16:40

@zoltanatya: és megtudhatnánk mik lettek volna azok a kérdések?

@Hirmondo Helen: hát, ha valakinek sikerülni fog a hittérítés, akkor az te leszel :D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 14:18:29

@vén betyár: lassan azért lehet, hogy összeérnek a dolgok :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.03. 14:27:35

@Vagyok, aki vagyok...: most ezzel azt akarod mondani, hogy nyugodtan feküdjek melléd a szőnyegre?:D
@vén betyár: tudod én csak elszórom a magjaimat, a többiek pedig vidáman öntözgetik:D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.03. 14:40:59

@Hirmondo Helen: kicsit azért még fűzni kell, nem vagyok én olyan... :)
basszus, a vasalót elfelejtettem!!
süti beállítások módosítása