HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

A felszívódott megbízó

2010.02.02. 08:41 :: zoltanatya

Tímeát hiába hívogattam, a kóruspróbán se jelent meg. Mobilja ki volt kapcsolva. A gyilkosság egyre jobban nyomaszt. Felkerestem személyesen Timit. Hiába csengettem, semmi. Korábban megadta a kapukódot, ha bármi kell, így bementem.  A hatalmas hálószobában Tímea ciklámen színű plüssel bevont bilincsekkel az ágyhoz volt bilincselve, a szeme selyemsállal, vagy legalábbis valami fényesen csillogó sötétkék anyaggal bekötve és a tömjénfüstös félhomályban egy másik bekötött szemű hölgy gyengéden simogatta, majd belépett egy hozzájuk hasonlóan szintén pucér és álarcos férfi. Hármasban szeretkeztek. Erre aztán végképp nem számítottam. Teljesen meghökkentettek, mi több elbűvöltek az események. Az izgalomtól meglöktem egy vázát. A zörejre  az „édeshármas” felriadt én pedig elfutottam.

 

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr671607450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.02.02. 09:06:40

Hű, micsoda jó megfigyelő az atya.Abban a tömjénfüstös félhomályban... Arra a vázára kellett volna jobban figyelnie.
Atya hazaszaladt és azóta is hányja magára a kereszteket?Na, most elkelne egy kis ír whisky vagy akár vodka, esetleg kecsketej a nagy ijedtségre.
A déli haragszót is változatlanul ajánlom, csak odahallatszik élőben is.

Hepciás 2010.02.02. 09:21:12

Atyám, a Timike címét meg a kapukódját tessék már átküldeni. Vetnék egy futó pillantást arra a vázára. D

El Topo (Sgt. Elias) 2010.02.02. 09:21:18

A szentségit! Izé, bocsánat, atyám!
Azt hiszem ettől én is megfutamodtam volna!

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.02.02. 11:33:00

Húbaz.
Az, hogy "valóságtól elrugaszkodott", már nem írja le teljesen a helyzetet.

Ez egyre gázabb... a történet, a blog, a minden.

Hepciás 2010.02.02. 11:36:19

@terasz9:
biztos valami Szabadegyház. D

GAbica 2010.02.02. 12:14:03

@terasz9: Nekem tetszik. Olvasd annak, ami :)

ssolymarka 2010.02.02. 12:57:02

Lehet, hogy Timi volt férjének a bizniszei körül kellene kersgélni? pontosan milyen cégekről is van szó.
Szerintem ez a blog krimi, de nem értem, hogy ez miért nem egyértelmű minden rendszers olvasónak. Vagy csak én lennék a buta szöszi és egész másról van szó?

vén betyár 2010.02.02. 14:08:09

@ssolymarka: Jójáték, hát ha nem tetszik, nem muszáj jáccani.Csak azt nem tudom, hogy a solymári piacon kapható-e a vhisky, vodka, kecsketej kombó?

ssolymarka 2010.02.02. 14:42:45

@vén betyár:
Nem én reklamáltam, nekem teccik. Nem tudom, nem kelek annyira korán, hogy piacozzak, marad a Cora D.

Uriás 2010.02.02. 15:16:47

Micsoda szerencse, hogy nem vették észre Önt, Atyám.
Remélem, nem kavarognak bűnös gondolatok a fejében a történtek után. A kis Timikét pedig büntesse csak meg!

miamai 2010.02.02. 15:43:02

És ki volt vajon az álarcos férfiú? futbalista-vádlijú vagy karate-bicepszes vagy esetleg tonzúrás? És vajon nem volt rajta FEKETE KESZTYŰ??? Lehet hogy rés keletkezett a biztonsági rendszerünkön?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 15:52:37

Visszaolvastam az utóbbi napok eseményeit, és azt kell mondjam kedves Zoltán Atya, csodálkozom hogy maga még nem lett buzi...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.02. 16:54:41

az a Timi nem Helen volt? Elírás zatya, jobban kéne figyelni :-)

Hepciás 2010.02.02. 17:03:30

@Hirmondo Helen:
Én meg beleolvastam a kegyed felettébb izgalmas blogjába, és nem tartom kizártnak, hogy Zoltán atya körüli kör mindkettő alkotója. De majd maimai olv-társ, mint az összesküvés-elmélet szakértőnk kifejti.
@hzizi: mint fentebb írtam, szerintem meg Helen = Zoltán Atya D.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.02. 17:56:03

@Hepciás: "Helen = Zoltán Atya" :DD nem hinném, hogy Helen képes lenne így megtartóztatni önmagát. márminthogy szóban sem :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.02. 20:18:31

Na végre, egy kiscsoportos foglalkozás... Hogy miért kellett erre ennyit várni egy pap blogjában...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 21:06:08

@Hepciás: Persze,persze, épp most jövök a sekrestyéből és örömmel állapítottam meg, hogy a minisztráns fiúknak jól ápolt a rózsafüzérje...:-)
@Vagyok, aki vagyok...: @hzizi: Áruló banda! Többet nem nyalhatjátok meg az ostyámat!:D

Atya, maga meg más feleségét meg ne kívánja...

arlequin 2010.02.02. 22:40:48

isten óvjon meg a további hazugságoktól téged te nyomorult szerencsétlen.

ha pedig nem hazudsz, akkor ő büntessen meg te ökör...

az itteni olvasóknak pedig, akik örömmel olvasnak ily 'emberi' bejegyzéseket:

meneküljetek messze a sátántól

bocs. ezt nem tudom máshogy mondani.

az írónak isten - s tudom ez neki semmit nem jelent - fájdalmát kívánom

lehet vicces az amit beírok, de ti fostengeren hajóztok...

nevetgéljetek csak. nyugodtan. szevasz te elemileg túlfűtött kis... (férfi/nő) no. ennyit láttok. nem többet

arlequin 2010.02.02. 22:42:56

ha ezt böjthe csaba atya tudná.

elmenekülne szégyenébe.

de tudni fogja

állatok

arlequin 2010.02.02. 22:44:48

ha pap vagy akkor többszörös szentséget sértesz.

ha nem akkor meg hazudsz.

meghalsz. ez biztos ;-)))

vén betyár 2010.02.03. 04:43:38

@arlequin:
Húúú, ez kemény így hajnalban.
Elfogott a halálfélelem... az allergia...
a klausztrofóbia.... szédülök is...
Hallhatom még a déli harangszót?

GAbica 2010.02.03. 07:44:42

@vén betyár: áááá, nekünk már annyi

miamai 2010.02.03. 09:55:26

@Hepciás: Megszólíttattam, megnéztem, de csak felületesen. Helénke nem az én világom, ezért nem is tudok (és nem is akarok:))) elmélyedni benne.
@Hirmondo Helen: Bocsánat kedves Helén!

Vannak dolgok, amiket nem olvasni/nézni kell, hanem csinálni... már a nagyanyám is így mondta....

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.04. 19:49:20

@arlequin:

Az ott a partnered a képen? És még mi vagyunk állatok?!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.02.04. 19:50:24

@arlequin:

Hát hogy meghal, az tényleg biztos. De ez rád szerencsére nem vonatkozik, ugyanis a butaság örök.
süti beállítások módosítása