HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

A világ legfontosabb mellékes dolga

2010.01.22. 07:53 :: zoltanatya

Teljesen tanácstalan vagyok. Nem túl férfias, de bevallom, kétségbe vagyok este. Éjjel jó, ha két órát tudtam aludni. Végig imádkoztam és gondolkodtam, vagyis inkább csak próbáltam. Délelőtt a püspöktől kértem tanácsot, ki máshoz is fordulhatnék? Bár ne tettem volna! Kaptam egy jó adag közhelyet, telis tele Újszövetség idézettel (ráadásul pár pontatlannal). Érdemben összefoglalva, ismét a „jó öreg”:  -Ezt neked kell megoldanod fiam. Próbálj az egészből kimaradni amennyire tudsz, de ha már nem tudsz, akkor meg állj helyt, blablabla…. Majd ő kérdezte tőlem, hogy szerintem szerencsés-e ha a focista fiúkkal, akiket edz, a 4-4-2-es felállásra alapozza a taktikát. No comment.

 

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr801607425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.01.22. 08:53:58

Tessék a kórussal foglalkozni, az biztosan elterelné a gondolatait, de legalábbis összezavarná egy kicsit.
Hogy áll a nyomozás?Tudom, könnyebb az áldozatot megtalálni mint a tettest, de mégis.A táska legalább megvan és világít még ha kinyitják?
A püspök helyett Timihez kellett volna fordulnia, ki máshoz?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.22. 09:15:22

Áhh, szegény kapust sem fogja seggbenyalni a püspök. Ezt a lemaradást...

Hepciás 2010.01.22. 09:34:58

@vén betyár:
Timihez?
Na ne. Ő küldte Ráckevére erre a Mission Impossible-ra. Gyanús ez a csaj. Ha pap vagy,jobb ha messzire elkerülöd az ilyen Fenyő János özvegye, Tasnádi volt felesége tipusú szépasszonyokat.

ssolymarka 2010.01.22. 09:47:49

Felhívott az unokatesóm és megkérdeztem mit tud fociban erről a 4-4-2 taktikáról. Azt mondja, meghaladott lúzer dolog. Atyám, hagyja a fenébe ezt a teszetosza püspököt, soha se segít magának, sőt ő is azok között vlt, akik beleugrasztották ebbe a céges ügybe. Gyanús, na.

vén betyár 2010.01.22. 10:33:56

@Hepciás: Nem tanácsért!Álmatlanság ellen!

Hepciás 2010.01.22. 10:37:29

@vén betyár:
nem hiába vagy vén betyár, vagy ahogy Zoltán atya mondaná, nomen est omen! D

Chazz Reinhold 2010.01.22. 11:03:29

Én is megpróbáltam felhívni az edző ismerősömet, adna már tanácsot, hadd segítsek felebarátaimon, de valószínűleg rossz számot hívhattam, mert egy swinger klub jelentkezett (ami azért kínos mert elmentett számot hívtam a telefonkönyvemből), viszont ott ismerték a püspök urat és azt is meg tudták erősíteni hogy valóban a 4-4-2-t preferálja, ami viszont nekik gond, a két megrendelendő domina miatt

miamai 2010.01.22. 12:52:47

Kicsit figyelmesebben elolvasva a főcím alcímét (jobb későn, mint soha) kezdem gyanítani a titkos célt. Lehet, hogy az angol ábécé ékezethiányos betűi valamint a központozás hiánya a ludasak???

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.22. 15:59:56

Még nem kérdeztem ugyan, de egyre jobban érdekel: az a focicsapat, amely ennyire leköti a püspök úr figyelmét és energiáját, nagykorú fiúkból áll?

Hepciás 2010.01.22. 17:05:08

@miamai:
a lóvé-nál megakadtam, a továbbit picit átalakítom.
lóvé mi, tündér!?
Z. Atya imígyen szóla Timihez. D
Te hogyan olvasnád?
@tiboru:
Így jár az agya annak, aki a fociról meg a katolikus klérusról elsősorban a Zsaru magazinból informálódik D.

miamai 2010.01.22. 18:37:59

@Hepciás: lóvé, mi (mármint mi magunk), tender (mint pályázat)
Szerintem a Timelyka Kft - aktatáska - kihallgatás -(esetleg futball) szálakkal együtt eléggé egyértelmű. És még amit (eddig még) nem tudunk... Miért van olyan Virág elvtársas érzésem? Egyszer valaki még kérni fog valamit Z.a.-tól ... De ki? És kik vannak a háttérben? Ő szegény páter! Nem lenne jobb mégis a tyúkketrecnél meg a perselypénznél maradni?

miamai 2010.01.22. 18:39:29

@tiboru: női focicsapatról is hallottunk már...

miamai 2010.01.22. 18:41:19

@miamai: a "mi" maradhat esetleg "me" - mint én magam is...

Hepciás 2010.01.22. 19:15:39

@miamai:
Hogy nekem mennyire nulla a fantáziám?
Én hülye, azt hittem, hogy Elvis Presley még sem halt meg, hanem 1977-ben kivándorolt Káposztásmegyerre, majd a Havanna lakótelepi Szabadkőműves Páholy és Pulya Frigyes elintézett neki az Állami Egyházi Hivatalnál egy püspöki állást. Azóta megszerette az európai focit, mert olyan fiús játék és pattogtatja Zoltán Atyát D.

miamai 2010.01.22. 21:56:56

@Hepciás: húúúúúúúú :))
bár Elvis is jó emberünk (volt), de egyházi vonalon mégsem vált be.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.01.23. 12:10:49

Szentatyám! Adok egy tippet gyorstalpalásnak. Játsszatok 442-t, abból könnyű átalakulni a helyzet szerint. Ha van egy erős ellenfeletek, akkor lehet defenzívre venni a figurát, ha meg gyenge a helyi "bazdelőre csapat", akkor toljátok a darálót és kevésbé ügyeljetek a védelemre.

Hepciás 2010.01.23. 13:01:19

@miamai:
Hát Elvis is a tiétek? Jackora rá se merek kérdezni D.
@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen:
Főleg ha Zoltán Atyáék szereznek egy Gera Zoli kvalitású szentfazekat a hobbi csapatba D.

Hepciás 2010.01.23. 13:04:08

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen:
Remélem Atyáék a Hit Gyüliseket laposra verik az ökumenikus ligában, csak aztán nehogy szomorú legyen a Vidám Vasárnap

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.23. 20:22:40

@Hepciás:

Nemazér', de Elvisről mindenki tudja, hogy él:

konteo.blog.hu/2009/03/28/az_elvis_legenda

(Jajjdeútálom az önreklámot...)

Hepciás 2010.01.23. 21:49:10

@tiboru:
ráadásul te is írtál a 2-es metrós előbukkanását, ami szerintem a Káposztásmegyer-Havanna lkt vonalat erősíti, különös tekintettel a korabeli átszállási lehetőségekre.

GAbica 2010.01.25. 07:28:03

Hát egy pár napra lebetegszek és itt teljes lesz a káosz az Atya körül?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.28. 14:37:15

@Gabica [almighty]:

Remélem már egészséges vagy és készen állsz az újabb kihívásokra...
süti beállítások módosítása