HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Ép testben jámbor lélek

2010.01.13. 07:21 :: zoltanatya

Gyónás után a püspök úr elbeszélgetett velem. Végre valahára nem csak a focistáin járt az esze. Tanácsolta, hogy a fölös férfiúi energiáim levezetése céljából nevezzek az ibizai Atleta Christi jezsuita triatlonra. Ez komoly kihívás, nem sétagalopp. Nemrég olvastam az Új Ember sportrovatában, hogy egy korábbi győztes később az olimpián kilencedik lett.

- Most minden fillérre nagy szüksége van a parókiának, hogyan is engedhetnék meg egy ilyen költséges….- Fiam, egy új sportkvótát nyitott nekünk a Vatikán. –fojtotta belém a szót a püspök. - Ne aggódj, az egész túrát a Központ fizeti, ráadásul táplálékkiegészítőket is kapsz. Újabban protestánsok is indulhatnak, presztízskérdést csinálnak a mieink jó helyezéséből.

Elfogadtam.  

 

38 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr531607398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antalbal 2010.01.13. 08:26:56

Jézus ereje! Ibizán a rengeteg csodálatos női lélek vajon nem fogja kísértésbe vinni Zoltán atyát? Nem biztos hogy egy ez a legmegfelelőbb helyszín a testi vágyak elfojtására :)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.13. 08:27:44

jópofa... táplálékkiegészítő....:-)))

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.13. 09:37:38

"Újabban protestánsok is indulhatnak, presztízskérdést csinálnak a mieink jó helyezéséből."

Nekem ez tetszett a mai posztból a legjobban; annyira emberi, nem?!

És kénytelen vagyok egyetérteni antalbal kollégával: azok az ibizai, lebarnult és a kellő mértékben domborodó női lelkek fel fogják zaklatni Zoltán atyát.

ssolymarka 2010.01.13. 10:28:51

Hüha, csak a Caminot terveztük nyárra, de lehet, hogy egy ibizai szurkolást is be kell iktatni? D

arlequin 2010.01.13. 11:06:36

a fölös férfiúi energiákat a szemlélődő imádság meg tudja oldani. mert a sport nem fogja, az tuti. üdv

GAbica 2010.01.13. 12:03:16

ibiza, táplálékkiegészítők... a főnökség figyel az atyára azért :)

Hepciás 2010.01.13. 13:04:44

Atyám, aztán nem szégyent hozni Mária országára, tessék hazahozni az aranyat!

Ha a Központ fizeti az utat és a szállást/szerény költőpénzt, akár áldoznék is arra, hogy személyesen buzdítsam Zoltán Atyát Ibizán. Antalbal és Tiboru aggodalma szerintem is valós, lehet, hogy a napbarnított hölgyek okozta kísértés hárításában is hoznék némi áldozatot, ha már a Központ pénzén kijutok D.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.13. 13:32:27

Atyám felhívnám a figyelmét egy Répamese című blogra, kb. egyszerre kezdték idén a bloggolást de óriási ellentétet tapasztaltam az Ön visszafogottsága és a "hölgy" visszafogatlansága között. Nem tudom keresztény-e, de mindenképpen egy elkóborolt bárány, akinek a lelkére oda kellene figyelni...

GAbica 2010.01.13. 13:34:52

@Talon Karrde: ha nem is keresztény, az Atya akkor is megtérítheti a nyájba

Hepciás 2010.01.13. 13:42:15

@Talon Karrde:
Biztos protestáns a hölgy. Hát látod, milyen világot élünk? Manapság már az ibizai Atleta Cristi triatlonon is indulhatnak?

Szegény Lojolai, most biztos forog a sírjában.

Hepciás 2010.01.13. 13:47:34

@Talon Karrde:
Megnéztem a hölgy blogját. Hát, szerintem nem is intenzív hittanoktatásban kellene részesíteni, hanem, hogy egy kicsit vegye ki részét, amikor túl sok szabadidővel rendelkezik, idős, magatehetetlen emberek önkéntes gondozásában, mondjuk.
De ez az én szerény kommentelői magánvéleményem és nem az Anyaszentegyház hivatalos álláspontja D.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.13. 13:58:23

@Hepciás: Én is református vagyok mégsem csinálok ilyen bloggot.
Tudtommal Lojolainak nem voltak problémái a protestánsokkal, de lehet, hogy én tudok túl keveset, mindenesetre az ibizai sportrendezvényen én is Zoltán atyának drukkolnék az ökumenikusság jegyében.

GAbica 2010.01.13. 14:00:22

@Talon Karrde: Olvastam én is. Akkor ezentúl ha hitelesen akarok például a rablógyilkosságról statisztikát csinálni, el kell menjen rablógyilkosnak? Ha Ha Ha

Hepciás 2010.01.13. 14:01:36

@Talon Karrde:
Ez az igazi felebaráti szeretet! Talon Karrde Testvér ,ha a Központ kiküld Ibizára, mint official Z. Atya Fan-t, az első koktélt a te tiszteletedre iszom!

Hepciás 2010.01.13. 14:03:13

@Gabica [almighty]:
Ambrus Attila, 2015 GoldenGlobe díj várományos bloggere D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.13. 15:26:09

@Talon Karrde: A jezsuita rend egyik fő célja volt, hogy a reformáció ellenében, az egyház megújításáért dolgozzanak, visszacsalogassák az embereket a katolicizmushoz. 4. fogadalmuk a hagyományos 3 szerzetesi mellett a pápához való hűség. A nagy ötlet az volt, h nem lehet tovább bénázni, ha ekkora konkurrens cég, sőt, cégek jelennek meg a porondon, a katolicizmust muszáj új ruhába öltöztetni. Úgyhogy rákapcsoltak ezerrel, megállították a reformáció terjedését, és biz. népeket még vissza is csalogattak.

ssolymarka 2010.01.13. 16:44:38

@Gloria Mundi:
Mint most Z. Atya. Eredetileg én is refi vagyok, de a snájdig, sportos Atya elbizonytalanított D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.13. 16:47:07

@ssolymarka: Hááát, először győződj meg róla, h tényleg snájdig-e, meg tényleg atya-e :) Ha az utóbbi nem igaz, akkor maradhatsz refi és rástartolhatsz :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.13. 17:58:29

A répabloghoz: az állítólagos szociológus kolléganő története több sebből is vérzik, de ne legyünk igazságtalanok: nice try, avagy virágozzék száz szál virág, ahogyan azt Mao elvtárs mondotta volt az Úr emblematikus 1956. évének elején.

Én is kimennék Ibizára a Központ költségén, még pólókat is csináltatnék, "Go, Padre Zoltán, go!" ökumenikus felirattal. A lányokkal meg esténként rendeznénk vizespóló-versenyt (mialatt Zoltán atya természetesen a szobájában tartózkodik).

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.13. 18:12:20

@Gloria Mundi:

ssolymarka figyelmét azért felhívom Hester Prynne kolléganő 250 évvel ezelőtti esetére; papokkal mindig is rizikós volt (ki)kezdeni.

Hepciás 2010.01.13. 18:14:19

@tiboru:
hát, nem tudom, ha ilyen hölgyek kisértik Z. atyát, akkor szerintem nem lesz nehéz ellenállnia. Kétségkívül szines olvasmányt visel a hölgy, de ez már a kihagyandó kategória a legtöbb jámbor hívőnek felekezeti hovatartozástól függetlenül.
"Én is kimennék Ibizára a Központ költségén, még pólókat is csináltatnék, "Go, Padre Zoltán, go!" ökumenikus felirattal. A lányokkal meg esténként rendeznénk vizespóló-versenyt" ugye? Mennyivel vonzóbb program, mint mondjuk szociológus hallgatóként melegbárokban tesztelni a vendégeket? D

Én mindjárt kiszúrtam, hogy a "szociológus" hölgy blogja kamu. Hisz minden Z. atya olvasó tudja, hogy a szociológusok nem Q-nak képzik tovább magukat, hanem darukezelőnek D.

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.01.13. 18:17:23

@tiboru: Igazad van, elég rizikós. Bár akkor inkább az volt, mint most.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.13. 18:20:07

@Hepciás:

Ezek szerint a szociológusoknak legalább van jövőképük.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.13. 18:22:19

@Gloria Mundi:

Jójó, 250 évvel ezelőtt még Gay Pride sem volt, hogy a BKV-sztrájkról ne is beszéljünk.

Hepciás 2010.01.13. 18:25:26

@tiboru:
Ja, a szociolgusoké a múlt és a jövő!
Hankis Elemértől a blog generationig D.

Azt ismered, amikor két szociológus beszélget a blog.hu-n?

- Kurva elfoglalt vagyok!
- Nekem mondod? Én meg daruval szedem le az alkeszokat a hernyósokról meg a csángókról az építkezésen! D

miamai 2010.01.13. 21:42:04

@Hepciás: :)))))))))))))))))
@tiboru:
A püspök úr nem tagja véletlenül a Napsugár SC-nek? Amióta szegény László atya meghalt, (állítólag bombázó titkárnői voltak, de nem ebbe halt bele...) amúgy sincs tréningatyájuk.

Egyébként mivel a póker is sportnak számít, sőt az egyház sem tiltja, sőt még sőtebb egy pap százezer dollárt nyert, meggondolandó, hogy a fárasztó Ibiza-turné helyett inkább ilyen irányba mozduljon l Z.a. sportgeza.hu/poker/2009/10/21/18_millot_nyert_pokeren_a_katolikus_pap/

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.14. 00:28:54

@miamai:

A "tréningatya" szót első körben "tréninggatya"-ként olvastam és nem értettem, hogyan függ össze szegény László atya elhalálozása a sportolók nadrágjával.

A póker meg nem rossz ötlet; volt idő, amikor játszottam és nyertem is. A rekordom az volt, amikor (régesrég) egyetlen éjszaka alatt négyhavi ösztöndíjamnak megfelelő összeggel lettem gazdagabb.

Igaz, akkor még nem tudtam, hogy éppen sportolok.

miamai 2010.01.14. 07:41:27

@tiboru:
h...e szóvicc volt, a Napsugárral csupán jelezni akartam, hogy a fizikai sport sem áll távol az egyházfiktól. Mert az ülő változat ugyebár... (és akkor most nem beszéltünk a vizszintesről - pl. mindenféle fitnessgépek...)

Chazz Reinhold 2010.01.15. 17:32:57

Atleta Christi?!
és Agatha Christi KaKI (katolikus krimiíró) verseny nem lesz??

Hepciás 2010.01.15. 17:43:29

@Chazz Reinhold:
Az ötlet jó, csak a pályázat fantázianevével sztájlisztoljon még egy kört D.

csurtus · http://csurtus.blogrepublik.eu/ 2010.01.15. 17:51:16

@Hepciás:

Ha egy brazil focistát hívhatnak Kakának, meg egy cseh focistát Pospíšilnek, miért ne lehetne egy krimiíróverseny KaKI?

(Apropó: emlékeztek a német korcsolyázócsajszira, Anett Pötsch-re? És amikor az egyik sportkommentátor ezt bírta mondani élő adásban: Nicsak, mekkorát nőtt egy év alatt a kis Pötsch?!)

Hepciás 2010.01.15. 18:19:05

@csurtus:
Ja, az nagy volt. Vitray gyöngyszem.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.15. 18:22:47

@Hepciás:

Olyan népszerű beköpés volt, hogy azóta a folklór több szerzőt is tulajdonít neki: Gyulai, Feledi, Vass István Zoltán, Knézy, Vitray...

Ez már nettó halhatatlanság.
süti beállítások módosítása