HTML

Zoltán Atya Kalandjai

FOLYTATÁSOS KRIMI - MINDEN KEDDEN ÚJ RÉSZ! "Zoltán atya, mint a legtöbb elfoglalt fiatal dolgozó férfi egész nap rohan. Tesz, vesz, tervez, szervez, még az egyházkórusunkat is ő vezeti. És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából. A misézésből, keresztelésből, esketésből és temetésből. Mindannyian imádjuk Zoltán atyát, egyetlen dolog kivételével. Igen, kitalálták: az a fránya cölibátus." Szuzi a templomkórusból LEHET BÁRMI IS NYOMASZTÓBB ANNÁL, HA EGY EGYÉBKÉNT TISZTESSÉGES, JÁMBOR, SZORGALMAS ÉS TALÁLÉKONY FIATAL PAPNAK MEGRENDÜL A HITE?

Friss topikok

  • Frady Endre: Olcsó pénznek híg a leve! :) (2020.02.26. 16:47) Most ez így hogy?
  • miamai: Egy (jó?) hír az Atyának: www.hirado.hu/Hirek/2010/11/19/15/Golyahir__Peterfy_Bori_babat_var_.aspx... (2010.11.19. 19:02) Egykulcsos megoldás
  • vén betyár: @Hepciás: Bocsánat, kegyelmes úr - szólt Akakij Akakijevics. Nem értem már én sem ezt az új világo... (2010.10.06. 13:38) A játszma vége
  • vén betyár: Dicsértessék! (2010.10.05. 16:11) Könyvelő Domi nővér
  • rozsdafarku: Az utóbbi öt évben évben a szervezett bűnözés vette át a vírusírást a világon. Onnantól kezdve, ho... (2010.09.23. 04:36) Az isteni Domi

Most ez így hogy?

2010.01.08. 07:01 :: zoltanatya

Megkeresett egy fiatalember. Legfeljebb ha huszonötnek nézett ki. Azt mondta, hogy a lakótelepi drog rehabilitációs programunkat szeretnék támogatni. Ennek nagyon megörültem, mert igen szűkös a keret. Szerencsétlen csellengőknek néha olyan erősek az elvonási tüneteik, hogy egyszer kínjukban a nemrég felújított játszóteret is majdnem szétverték. Kérdeztem, hogy netán önkéntes szociális munkásokat szervez? Ő mosolyogva nemet intett. – Pénzzel támogatnánk atyám. Unióssal, meg államival. Nem is kevéssel. Persze valamennyit majd vissza kell utalni. Pártoknak, másoknak svejci vagy bahamai bankszámlákra. – így mondta, régiesen, hogy svejci. – Hogy is mondják maguk? Krisztus koporsóját se őrizték ingyen?! – majd barátságosan hátbaveregetett és cinkosan rám kacsintott. Elmenőben még az ujjaival mutatta, hogy fel fog hívni. Teljesen ledermedtem és úgy leizzadtam, mintha két órát keményen edzenék, pedig csak egy helyben álltam. Most akkor mi van? De hát ez így minden földi törvény ellen megy! Viszont a pénz nemes célra nagyon is kell. Ifjú lelkeket menthetünk meg. Mit tegyek?     

 

146 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoltanatya.blog.hu/api/trackback/id/tr141607381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.08. 09:37:00

@room_101: És mennyi? :-) Mert akkor felnyomok egy csomó céget, akiket a híradóban szokok látni! Segélyszervezetek, fogyatékosokat foglakoztatók, gyülekezetek, egyebek. Persze nem mind, csak amelyikről majd 3-4 év múlva úgyis kiderül mindig, ha már túl nagy lett a gyomruk.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2010.01.08. 09:38:39

Ebbe be kell szállni, atyám, nincs mese.

Neménvótam 2010.01.08. 09:39:15

Nyugodtan lehet pályázni, a fiatalembernek valószínűleg köze nincs semmihez, főleg a döntéshez. Ha nem nyer a pályázat, nincs kockázat, ha nyer, akkor kéri a pénzt, tiszta bevétel.
Biztosan tudom, mert ezeket az ügyeket teljesen másképp szoktuk rendezni:)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.08. 09:41:57

Szerintem Zoltán Atya hamarosan rájön, hogy nem feltétlenül jó címlapon lenni :-)

elég.volt 2010.01.08. 09:49:36

Természetesen el kell fogadni, aztán elfelejteni visszautalni a svejci számlákra :) És ha megkérdeznék, hogy most akkor ezt így hogy, akkor meg kell mondani, hogy ja, hát Krisztus koporsóját se őrizték ingyen...

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.08. 10:00:53

@devadel: kár, pedig megkérnélek rá, csak pár szóban, légyszi...

is 2010.01.08. 10:11:08

nem bántásból: vagy a fiatalember kamu, vagy az egész poszt. ezt bőven nem így csinálják. sok minden más mellett csak egyetlen dologra hívnám fel a figyelmet: ismeretlen pályázónak majd kiadja a svájci bankszámlája számát, hogy oda kell utalni, mi?

ez a leírás azt a ködös elképzelést adja vissza, ami egy átlagember fejében van, az összes panellel együtt (svájci bankszámla, visszautalás, fiatal gengszter, pökhendiség stb.). a Jancsi és Juliskában a boszorka karaktere árnyaltabban van megírva.

2010.01.08. 10:13:56

Én csak annyit kérek, hogy gondolkodjon el azon: Összefér-e a hitével az ilyen mutyizásban való részvétel? Én megértem, hogy a pénz jó célokra lenne fordítva, de (bár ateista vagyok) ha már a papok is ilyen korrupt mutyikban vesznek részt, akkor tényleg megrohadt ez a világ.

Becsület és tisztesség atyám. Mindennél előbbre való kell hogy legyen.

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.01.08. 10:17:17

Én azt hittem, ez itten fikció. Mármint a blog. De egyébként tökmindegy, mert maga a jelenség akkor is érdekes, ha csak kitalálta a Zoltán atyának nevezett blogger. Az is mindegy tkp, melyik párt, ha valóban megtörtént.
Viszont ne tegyünk úgy, mintha nagyon meglepne bennünket, h ez az ország így is működik. Olvassatok bele Réz András ORR c. regényébe. A működési elvet remekül ábrázolja.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.08. 10:19:02

@is: Esetleg kandi kamerában fogjuk látni pár hét múlva :-)

Carmesina · http://carmesina.blog.hu/ 2010.01.08. 10:19:22

@is: Miért gondolta vki egyáltalán, h ez a Zoltán atya valós személy?

GAbica 2010.01.08. 10:20:02

@Carmesina: nem tudom, de ahogy nézem, a kommentelők jó része azt hiszi :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.08. 10:20:46

Egyébként szívesen olvasnék ennek a lakótelepi rehab programnak az eddigi sikereiről! Már hogy kicsit komolyra is forduljon a szó.

Mitya Ivanov 2010.01.08. 10:22:41

ismerős.
az van hogy irtak egy kamu pályázatot, és most már el kéne számolni valamit, teljesítés persze nincs sehol.
Atyám: ne tegye, ezekkel a pernajaderekkel ne közösködjön, inkább pályázzon sajátmaga.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.01.08. 10:23:06

@Carmesina: Ha hátba veregették, majd csak létezik már! :-)

ostván 2010.01.08. 10:28:54

A leírt eljárás nem új. Kb 3 - 4 éve már vidéken is mesélték nekem, tehát valószínűleg ma már olyan mértékben elszaporodott, hogy közzé lehet tenni.
Képzelem, mi lesz jövőre, ha már jobb lesz a kapcsolat a kormány és az egyházak között!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.01.08. 10:31:42

Atyám!

Tanulni kell a "konkurenciától" is:

"Az Amerikában kikeresztelkedett, gyermektelen Kohn az olaszliszkai hitközségre hagyta a vagyonát. Nagy vita támadt, hogy elfogadhatják-e, ezért elmentek tanácsot kérni az újhelyi csodarabbihoz. Az szakállát simogatva végighallgatta őket, majd azt mondta:
- Fogadjátok el nyugodtan.
- De rábelében, hiszen egy hitehagyott pénze!
- De szent célra megy, fogadjátok el!
- Miféle szent célra?
- Miért, hát nem zsidók kapják?"

Egyházunk hagyományától egyébként sem idegen a bűnözők pénzének elfogadása, a legszebb templomokat, a legnagyobb kolostorokat általában a legnagyobb gazemberek égbekiáltó bűnökkel összeharácsolt adományaiból építették. Sem a bűnösöket, sem a pénzüket nem szabad nekünk elvetni...

A dézsma mértéke fontos, nem mindegy ugyanis, hogy 90 vagy 10 %-ot nyúlnak-e le az adományból - akkor sem, ha le lehet számlázni. Különösen az EU-s pénzekkel kell vigyázni. (Megjegyzem, hogy a korábbi évszázadok adománygyűjtő-kéregetői tudtommal 30-50% tarifáért dolgoztak.) Ha 30%-tól nem kérnek többet, és azt a pályázat szerint is el lehet számolni pályázatírási, projektmenedzselési és kommunikációs költségekre (ezekre szokás), akkor egyszerűen el kell fogadni. Ha több, mint a felét visszavinnének, szerintem nem kell velük foglalkozni.

Tiszta pénz nincs.

A feljelentősdit, titkosszolgálati eszközöket meg hagyjuk másoknak...

Tsabi 2010.01.08. 10:32:20

Szerintem onnantol kezdve lesz ez erdekes (akkor viszont nagyon), ha az ugy tenyleg nagyobb ismertsegre tesz szert, es par nagyon is valos szervezet ill. szemely neki all nyilatkozgatni, hogy az elhangzott vadak nem igazak.. :)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.01.08. 10:35:31

Nem tudom elhinni, hogy a kérdés „Mit tegyek?” valódiként jelentkezhet ilyen esetben.

Racs 2010.01.08. 10:48:28

Elgondolkodhat egy pap komolyan azon, hogy részt vegyen-e bűncselekményben, vagy ne? Ha jól emlékszem, úgy van az a bizonyos parancsolat, hogy "Ne lopj!", nem pedig úgy, hogy "Ne lopj, csak ha jó cél érdekében teszed".

Kedves Zoltán Atya! Tisztában van Ön azzal, hogy ha Ön elfogadja a támogatást, és abból visszaoszt akár egy forintot is, akkor azzal a támogatás egy részét ellopja, elsikkasztja? Valóban képes lenne ilyen gazemberekkel bűnrészességet vállalni, a korrupciót támogatni?

Szükség van pénzre? Kérje Isten segítségét, és gyűjtsön adományokat!

Mélységesen csalódott vagyok.

szabadakarat 2010.01.08. 10:53:21

Júdás 30 ezüstért árulta el a Jézust.

ragadozó 2010.01.08. 10:53:30

A dolog kicsit emlékeztet az előző választások idején történtekre. Viszonylag jól menő vállalkozó ismerősöm hitelt kért.
10m Ft körüli összegről volt szó volt ráció a dologban és normál esetben vissza is tudta volna fizetni. Pár nappal később két elegáns fiatalember szép fekete autóval megkereste, mi lenne ha nem ennyit, hanem a többszörösét kérné. Megtarthat 20-at a többit át kell utalnia. Visszafizetni meg úgysem kell mert majd belefér a bank konszoidációba. Bele ment, de mohó lett, hamis személyikkel nem működő, papíron feltuningolt vállalkozásokra vett fel sok milliót. Valahol hiba csúszott valamibe mert később egy kisebb súlyú bűncselekmény miatt önként és mondhatom boldogan vonult be a sittre úgy emlékszem kb. 6 év körül volt az ítélet. Valahol az orosz vagy ukrán vonal is érintett volt a dologban de részleteket nem ismerek. Az eredeti, működő cégének voltam a könyvelője, hát egy párszor nekem is be kellett látogatnom a Szalay utcába.

Naki vagyok kerdojel 2010.01.08. 10:57:21

Szépen végig kell csinálni, aztán (sőt, már közben) felnyomni őket. Ennyi.
Egyébként igen nagy a valószínűsége annak, hogy kamu az egész.

Manbeast 2010.01.08. 10:59:00

Pénzzel akar lelket menteni atyám?
Ennyi erővel lehetne nyerőgép is a gyóntató fülkében, vagy árulhatnának megint megváltás cetliket.

Peetee 2010.01.08. 11:07:49

"Húzza be csőbe" a fickót atyám, és leplezze le a HírTV-vel vagy akárkivel. Ehhez egy átlagpolgár kevés, de egy lelkész szavait kevesen kérdőjelezik meg...
Buktassa le ezeket a vérszívókat atyám!

radiris 2010.01.08. 11:08:06

Látom, tényleg vannak, akik nem olvasták az előző posztokat.

szépmező 2010.01.08. 11:10:00

Zoltán atya, utasítsa vissza a tagot, aztán majd megoldódik máshogy a pénzkérdés.

walker57 2010.01.08. 11:13:40

@Naki vagyok kerdojel:
Szerintem is kamu.
De játszunk el a gondolattal.....isten bárányai mind egyformák, az atya nem nyomhatja fel őket hiába bűnös lelkek mert az ugyanolyan,mint a bűnös pénz elfogadása.
Persze Zoltán Atya könnyű helyzetben van, bármikor tanácsot kérhet közvetlenül a nagyfőnöktől, úgyhogy nincs ám rászorulva a mi ötleteinkre -:)

walker57 2010.01.08. 11:24:31

@szépmező:
Zoltán Atya döntse el,hogy ez most Isten segítő kezének, vagy a gonosz kísértésének jele.

Reggie 2010.01.08. 11:26:57

Szar amikor nem az egyhaz adoztatja az embereket, hanem forditva:) (Tudom mar reg volt az is.)

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.08. 11:33:04

@Talon Karrde: Milyen diszkret elsozes. a tanacs viszont jo.a pofozkodos es a rendoros is.
mennyire vastag bor kell egy ilyenhez? :/

KCB 2010.01.08. 11:47:37

Krisztusnak nem volt koporsója...
Egy egyházi blogon ez így elég gáz...

ssolymarka 2010.01.08. 11:56:02

@Kerek Perec:
Amit egy oylan "ifjútitán" politikus mondott, akiről sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy mélyen vallásos.
Szóval, mivel párbeszédben hangzott el, még egy egyházi blogban se lenne gáz...

walker57 2010.01.08. 11:56:02

@Kerek Perec:
Tényleg gáz :(
mert akkor a Gyulafehérvári Római Katolikus Főegyházmegye újságjában hogyan szerepelhet az alábbi cikk részlet:
Cím:A „gyöngyös koporsót” strázsálják

"A lövéteiek joggal mondják, hogy a Kisboldogasszony plébániatemplomban a Szent Mihály mellékoltár elé nagypéntekenként felállított szentsír, helyi nevén a „gyöngyös koporsó”, Erdélyben a legszebb. 1886-ban közadakozásból sikerült beszerezniük, és a második világháború után, György Árpád plébános bevezette, és azóta is gyakorolják a szentsír őrzésének szokását.

Mikor ezeket a sorokat olvassák, a lövétei asszonyok ünnepi helyén díszítik Krisztus koporsóját."....................

ssolymarka 2010.01.08. 11:57:52

@walker57:
Azóta Kerek Perec Hercegprímás Urat nevezték ki szerkesztőnek és repült a dilettáns újságíró:-)

walker57 2010.01.08. 12:03:35

@ssolymarka:
Mentegetnem kell kerek perecet, mert ..
Az evangéliumi leírások szerint Jézust egy sziklasírba helyezték, amit egy nagy kővel zártak le. (Mt 27:57-61 és párhuzamosai)

Tehát valóban nem szól az ige koporsóról, de ettől ez még egy, a köztudatban lévő szólásmondás, sőt mint látjuk egy kultikus népi hagyomány -:
ezért igy taxative kijelenteni, hogy: "gáz" bizony kerek perec gáz :)

walker57 2010.01.08. 12:12:23

Pontosítok koporsóügyben:

"Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.” (Máté 27.62–66)

Ezek szerint mint szólás is elég régi lehet :)
Mert: "Semmi sem új a nap alatt.” (Prédikátor könyve 1,9)

ssolymarka 2010.01.08. 12:14:01

@walker57:
Jézussal kapcsolatban teljesen igazad van.

És a kommented második fele is helytálló.

Ezzel az erővel Kerek Perec kerek perec kijelenthetné egy Newtonról szóló szindarabról, hogy mivel elhangzott, a fizikus bejárónője nem is hallott Galileiről, így az egész szindarab gáz:-)

ssolymarka 2010.01.08. 12:15:27

@walker57:
Gyanús vagy te, nem magához Z. atyához van szerencsém? Így, ahogy elnézem az avatarod és a címlapképet, megdöbbentő a hasonlóság:-)

walker57 2010.01.08. 12:18:38

@ssolymarka:

És mondá Newton: you can't get something for nothing....
De ki az a Galillei? -:)

walker57 2010.01.08. 12:19:35

@ssolymarka:
mert a jobbik énem látszik csak a képen :)
a szárnyakaat egy libától kaptam :)

KCB 2010.01.08. 12:21:15

Helytállóbb lenne:

"Krisztus sírját sem őrizték ingyen"

Csak erre kívántam felhívni a figyelmet.

"Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen.” (Máté 27.62–66)

Ez pedig egy fordítás még ha régi is.

Egyszerűen a hazai temetkezési szokások miatt a köznyelvben a koporsóval honosodott meg a mondás, de ettől még lehetne helyesen használni :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2010.01.08. 12:21:27

fura egy blog ez, erosen megkerdojelezheto a valosagtartalma (svejci es bahamai bankszamla, elvonasi tunetek miatt jatszotereket rombolo drogosok... tiszta hallmark...), de ha megis..

abban az esetben azt tudom mondani az atyanak, hogy a pokolba vezeto ut joszandekkal van kikovezve.

a korrupcio akkor is korrupcio, ha drogrehabra kell a love.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.08. 12:23:32

@Racs: "Kedves Zoltán Atya! Tisztában van Ön azzal, hogy ha Ön elfogadja a támogatást, és abból visszaoszt akár egy forintot is"
Hol mondta Zoltány atya, hogy visszaoszt akár 1 forintot is?

ssolymarka 2010.01.08. 12:24:44

@Kerek Perec:
De hát pont ezért zseniális, mert a korrupt kis pondró politikus ugyanúgy helytzelenül használja, mint szinte mindenki:-)@walker57: Hát akinek az alma a koporsójára esett:-)

walker57 2010.01.08. 12:26:08

@Kerek Perec:

egyetértek, igazából azzal a határozottsággal nem értettem egyet,hogy ennek ilyetén használata a blogban "gáz" hiszen még csak nem is hungaricum a szólás, hanem a katolikus világ majd minden nyelvében megtalálható,az evangéliumi fordítás így tejedt el.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 12:28:11

A hamvasztásos kultúrákban vajon hogyan hangozna ez a közmondás?

Krisna hamvait sem szórták szét ingyen?

walker57 2010.01.08. 12:31:10

@ssolymarka:
akkor ezt a darabot nem láttam, hogy került koporsó az almásba.
Elfoglalt egy gondolat, ahogy végignéztem magamon: Eppur si muove bár lehet,hogy csak a szárnyakra érvényes -:)

walker57 2010.01.08. 12:32:58

@tiboru:
nem bizony, mert sopha nem lehet tudni, hogy hamuból gyémánt -:)

GAbica 2010.01.08. 12:35:46

@tiboru: milyen gyönyörű mondást alkottál :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 12:37:24

@Gabica [almighty]:

Ilyen intellektuális társaságban igyekszik az ember tartani a lépést :-)

GAbica 2010.01.08. 12:39:42

@tiboru: ohh, hát ez egyre szebb :)

walker57 2010.01.08. 12:40:11

@tiboru:
mint a szaknévsor: aki számít benne van -:)
nem rossz, így péntek délben kis kikapcsolódás.

KCB 2010.01.08. 12:42:08

Ok, akkor mindenki keressen magának a "gáz" szó helyett egy neki tetsző szinonimát :)

@tiboru: "Krisna hamvait sem szórták szét ingyen?"

:D

ssolymarka 2010.01.08. 12:43:04

krishna hamvait még csak-csak, de Steiner Kristóf anyjának hamvait Csöpel láma vajon mennyiért szórta a Dunába?
"Buddhista szokás szerint Mama hamvait vízre bocsátottuk a Margitszigeten: óriási tömeg jelenlétében, mantrákat és jó kívánságokat mormolva. Itt újabb csoda szemtanúja lehettem: a Dunába dobott csokrom majd harminc méteren át úszott az árral szemben, miközben az összes többi virágszálat az ellenkező irányba sodorta a folyó."

forrás:konyves.blog.hu/2009/10/29/steiner_kristof_mindent_anyamrol_reszlet

walker57 2010.01.08. 12:50:38

@ssolymarka:
Na akkor mostan itten adtunk az intellektualitásnak,mert Steiner Kristóf anyjáról mindent, vagy semmit.

A továbbiakban csak hamvában holt ötleteim vannak, amiket ingyen szétszórok itt a virtuális koporsónál.

Hepciás 2010.01.08. 13:03:27

@ssolymarka: @walker57: @tiboru:
Ősi magyar budhista szokás szerint a celebek az anyjuk hamvait a Nyulak szigeténél, pardon Margitszigetnél szórják a Dunába?
Gyönyörű vagy, Magyarország!

GAbica 2010.01.08. 13:07:34

@Hepciás: hát, izé, hagyományteremtő célzattal történt, minden bizonnyal.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 13:31:40

@ssolymarka:

Kurvára nagy szégyen, tudom (elnézést, Zoltán atya...), de ki az a Steiner Kristóf? Valami irodalmár temetkezési vállalkozó?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 13:32:55

@Hepciás:

Aha, megvan: tehát foglalkozása celeb. Köszönöm, így már minden világos.

És persze elnézést a temetkezési vállalkozóktól.

felician 2010.01.08. 13:35:23

Vegye fel atyám a támogatást, oszt ne utaljon sehova se. Mit csinálnak, visszavonják? Ha meg mégis azt terveznék, szólni kell az EU-nak, hogy helósrácok, nagy a baj.

Blackrock (törölt) 2010.01.08. 13:35:39

Padre, ha esetleg úgy döntene, hogy nem kell a pénz, akkor én megadnám a mail címem, mert nekem viszont kellene.:)

Hepciás 2010.01.08. 13:36:27

@tiboru:
Micsoda műveletlen egy blogger vagy.-) trebicshekről, szabadkőművesekről, martin Luther Kingről bezzeg minden kis szines hírt tudsz, Steiner Kristófról meg zéró?
Nem lennék a Sztory magazin szállító trafikosod, hogy pironkodhat szegény D.

Hepciás 2010.01.08. 13:37:22

@Blackrock:
Ha nem felezünk, akkor azonnal feljelentelek!D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 13:54:09

@Hepciás:

Az elmúlt percekben pótoltam ám egy keveset. Megtudtam például, hogy Steiner Kristóf natúr szőke, meleg, éveken át Pokemon-figurákat gyűjtött, mert ez volt a hobbija. És azt is, hogy sokáig tanult törökül, mert imád a bazárban alkudozni. Na és persze több tévéműsorban is szerepelt már.

Ezek után úgy vélem, hogy Steiner Kristóf egy teljes életet él.

Hepciás 2010.01.08. 14:03:03

@tiboru:
Túl jól és túl gyorsan tanulsz, nem is lesz belőled celeb D.

Egyébként Solymárka kedvet csinált a cikkhez, és el kell, hogy ismerjem, kellemesen csalódtam Steinerben. Az a rész legalábbis amit a könyves blogból meghivatkoztak, kifejezetten érdekes és jó stílusban írt. Persze lehet, hogy mással íratta. Meg azért lássuk be, a budhista édesanya hamvainak a mergitszigetnél a Dunába szórása nem egy sablon celeb-sztori.

De már az, hogy Csöpel láma? Aki ráadásul, mint írja az anyjára hajtott.

Z. atya, boccs az Off-ért, remélem megbocsájt D.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.08. 14:06:49

@felician: eddig te fogalmaztad meg a legklasszabban a megoldást! GRATS

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.01.08. 14:09:39

A katolikus egyház egy elég meleg cég. Ott nincsenek erkölcsi gátlások, a pápát imádják, faszobrokat csókolgatnak, a Vatikán az olasz pénzpiac centruma, mindeközben persze buzgón szorongatják a bibliát, szemforgatva hirdetik a cölibátust, csak sajna mostanában az internetnek köszönhetően nem lehet a szőnyeg alá söpörni mindent, mint régen. Miért okozna tehát lelkiismereti problémát a fenti történet?

GAbica 2010.01.08. 14:12:27

@tiboru: írsz róla posztot is valamelyik blogodon? :) vagy csak a gyóntatás fér a szabadidődbe?

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 14:23:40

@Gabica [almighty]:

A poszttal azért még várok egy kicsit, noha szívesen lehoznék a milstoryban egy Steiner Kristóf-féle katonatörténetet.

Az ottani törzsolvasók imádják a Kristófhoz hasonló egyéniségeket :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 14:25:51

@Gabica [almighty]:

És köszi, hogy felelevenítetted a gyóntatós témát; itt állok hétvége előtt és nincs egy normális programom.

Na jó, normális van, de egy kis rendhagyóra szomjazom. Emberek vagyunk, és a változatosság gyönyörködtet, ahogyan azt egy olyasvalaki mondta, aki kedves volt az Úrnak.

GAbica 2010.01.08. 14:26:04

@tiboru: olvasom én is. csak nem kommentelem :)

GAbica 2010.01.08. 14:27:01

@tiboru: hát, a listán vannak előttem, nekem még előbb képet kellene küldenem vagy mi, hogy bekerüljek a gyónási listádra. ha jól emlékszem :D

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 14:41:00

@Gabica [almighty]:

A memóriád elsőrangú, leányom. A listán pedig nem lehetetlen az előzés sem. Egy (több) jól kiválasztott fotó kérdése az egész.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 14:42:10

@Gabica [almighty]:

Csak most kapcsolok: te olvasod a milstoryt?!

Ez máris két helyezéssel jobb startpozíciót jelent!

GAbica 2010.01.08. 14:53:45

@tiboru: az hagyján, de a lemilből is művelődök :)
nincs fényképezőgépem, csak mobilom, de az meg olyan izé, myvip stílus :P

miamai 2010.01.08. 17:04:10

Nos kedves Atya, ez már komoly bejegyzés. A dilemmáját tökéletesen átérezném, még akkor is, ha nem a drogrehabra kellene a pénz, csupán egyszerűen a plébánia napi fenntartására. Hiszen: a perselypénz egyre kevesebb. A hívek egyre csóróbbak, a vasárnaponkénti 200 Ft-os bedobás bizony a hideg(szentelt)vízre sem elég. Gyertya pedig kell csakúgy, mint a villanyszámla szerencsésebb helyeken fűtésszámla, ha nemcsak egy helyen szolgál, hanem 4-5-6 faluban is, akkor benzinpénz (mert a vinat drágább és kiszámíthatatlanabb) - szóval megértem a dilemmát.
A rendőrséggel nem kezdenék - biztosan Maga is hallotta az idős kolléga esetét, aki rendszeresen ételt és pénzt adott a temploma környékén táborozóknak (nem turisták), majd azután a támogatottak keveselleni kezdték az apanázst, előbb csak megfenyegették, később pedig többször megverték szegény Z. atyát (tényleg így hívják). Az öreg plébi mindannyiszor elment a közelben (kb. 150 méter) lévő kerületi rendőrkapitányságra és bejelentést tett. Ott pedig azt kapta vigaszul, hogy védekezzen ahogy tud, mert ők bizony nem tudják megvédeni. Azóta rács van a plébánia ajtaján és a táborozók nem kapnak semmit. Ki járt jól??? (bocs, ez egy költői kérdés volt...)
A támogatás és a korrupció kérdéséről pedig egy ismerős nagyvállalkozó mondása jutott eszembe: Támogatás az, ami jár neked, korrupció pedig az, ha nem vagy benne. Szomorú világ ez (bocs, ez pedig egy demagóg közhely volt...)

ragadozó 2010.01.08. 17:07:19

@tiboru: Meg vagy dorgálva, én is utána néztem, jelentem Kristófunk jelenleg Izraelben él. Vár az állampolgárságra. Na én is le leszek baxva, élettársa nevét nem tudom, csak annyit, jelenleg készülnek örökbe fogadni egy árva gyereket mert ott homoszexuális párok is fogadhatnak örökbe származástól függetlenül (akár palesztin is lehet) Van egy Özge nevű meztelen kutyája, és egy 9 m2 minden kényelemmel felszerelt luxus lakása valahol a Király utca környékén. Ez nem biztos, csak a újság képeiről saccoltam a környékre.
Bocsi nem olvasok bulvárt, a fentieket 73 éves jó anyámból szedtem ki ÁVH-s jellegű kereszt kérdésekkel.

Tsabi 2010.01.08. 17:11:07

@miamai: pedig azt meg a legtobb allat is tudja, hogy a kezbe, amelyik enni ad, nem harapunk bele..

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 17:33:16

@Gabica [almighty]:

Hm, eddig még senkitől nem kaptam mobiltelefonos fotót, pedig megittam már a miseborom javát. Izgalmas kilátások...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.08. 17:37:39

@ragadozó:

Ejnye, hát nem hallottál még Matan Attiasról?! És arról sem, hogy Kristóf héberül a hátára tetováltatta, hogy Jól csak a szívével lát az ember?! Hát nem kedves?

Műveltségbeli hiányosságok, leányom! Tanulni, tanulni, tanulni - ahogy valaki mondta, aki nem is volt olyan kedves az Úrnak.

Talon Karrde · http://youtu.be/RNT_uICTe9M 2010.01.09. 13:26:37

Zoltánatya kéremszépen! Szombaton nincs pószt?

miamai 2010.01.09. 14:20:52

valószínűleg szombaton pre van, azaz sabbath a vasárnapi nagyműszak előtt :)

GAbica 2010.01.09. 16:11:03

@tiboru: Az az igazság, hogy most sem fogsz. :P Feltételez bizonyos mélyebb kapcsolatot, hogy mobilos képet küldjek :)
De talán a listád többi tagja örömmel megteszi.

GAbica 2010.01.09. 16:11:50

@Talon Karrde: @miamai:
"És pár mondatban leírja a blogjában a vele történteket. A hétvége kivételével, akkor szegény ki se látszik a munkából."
olvassatok oldalboxot :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.09. 16:13:21

@Gabica [almighty]:

Francba...

De lehet, hogy kevered az okot az okozattal, nem? Nálam a fotó az ok, a mélyebb kapcsolat a következmény, és nem fordítva!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.09. 16:16:57

@miamai:

Sabbath? Hm, Zoltán atya milyen sokoldalú egyházfi...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.09. 16:18:25

@Gabica [almighty]:

A listám többi tagja?

Remélem, nem gothmog kolléga fogja megtörni a jeget...

GAbica 2010.01.09. 16:38:37

@tiboru: Épp ezért mondom, hogy kizárt hogy kapj :)

Mi van gothmog kollégával? Lemaradtam...

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.09. 19:08:56

@Gabica [almighty]:

Á, csak megpróbáltam poénkodni: eszembe jutott az indás adatlapján a fotója és arra gondoltam, hogy mi lenne, ha ő küldene nekem bikinis fotót.

De így elmagyarázva már nem is olyan vicces :-)

Hepciás 2010.01.09. 19:27:53

@Gabica [almighty]: @tiboru:
Hát igen. Sajnos a bikinis fotók komoly hátránya, hogy elmagyarázva kevésbé látványosak, mint csatolva D.

miamai 2010.01.10. 08:59:14

@tiboru: ejsze csak követi az ősök hagyományát - meg próbálja kivédeni a hullámveréseket...

Thaddeus Griffin · http://osztgyunamigyun.blog.hu 2010.01.10. 15:17:12

@tiboru: erre én ES feltennék egy nagyobb összeget :D

miamai 2010.01.11. 08:19:20

@tiboru: @Thaddeus Griffin: Kegyedék tán lingvisztikusok (es?)
Nü, én csupán egy kis középeurópai multikultinak gondolnám magam magam... :)))
süti beállítások módosítása